19 ianuarie 2012

Raportarea faţă de Moarte , Regulile Doliului

7 comentarii:

mariperijoc spunea...

Cred ca putem spicui si de aici cate ceva,fara a tine cont de acele ritualuri care apar pe ecran si despre care am citit ca nu trebuie sa le facem.Pentru cei plecati trebuie sa facem numai rugaciune,milostenie si slujbe la biserica

Anonim spunea...

De ce e cerul albastru...?
Si ziua nu sunt stele....?
De ce cand nu esti langa mine
Sunt reci lacrimile mele...
Ma intreb... de ce inca te iubesc ?
De ce ma gandesc la tine ?
Cand m-ai facut sa te urasc....
De ce cand ma uit la Luna..
Parca o vad cum plange...
De ce stele cad...?
De ce inima mi se frange...?
De ce nu ma pot uita
La soare cand rasare
De ce vreau sa alerg
Cand numai am picioare....
Vad plopi clatinandu-se
Din cauza vantului
Frunze care cad in voia destinului...
Oameni care plang
Si isi blesteama soarta...
Vad fluturii zdrobiti
Cand incepe ploaia...
O multime de flori care cad pe camp...
O multime de lacrimi in care ma scufund
Cateva vorbe dulci
Ce mi-au ramas ca amintire...
Cateva sperante...
M-au facut sa cred in tine....
Doar un singur gand....
Ce zboara peste mari...
Cu 2 aripi rupte se inalta spre cer
O singura inima un singur suflet ranit
Intr-o lupta cu viata si cu tot ce am iubit...
De ce exista seceta
Si distruge tot in cale....?
Cu ce trebuie sa ud simbolurile fericirile tale..?
De ce nu ma regasesc
Printre lucrurile frumoase?
Cum se gasesc ghiocieii
Doar in luna lui Martie....
De ce numai am nimic
Si toate au disparut in zare...
De ce cand inchid ochii
Ma cuprind rafale...
Rafale de vanturi si picaturi de ploaie....
De ce ma uit pe cer
Si curcubeu` nu apare....?
De ce numai am rabdare sa fiu ca inainte
De ce m-ai abandonat
Si m-ai lasat singur pe lume....?
De ce primavara copacii infloresc...
De ce eu
Nici macar atunci nu pot sa zambesc...
De ce furnicile nu au gura sa se vaite...?
Cand in picioare de oameni ele sunt calcate...
De ce pestii traiesc in adancurile oceanelor...
De ce oamenii se feresc de rautatea oamenilor...?
De ce au fost razboaie si au pierit suflete
Cand astazi nu se inteleg nici frate cu fratele...
De ce la tara oamenii sunt inca simpli si modesti...
Cand la oras ti-e frica din casa ta sa iesi
De ce cad avioane si se scufunda vapoare...
De ce s-au racit si sentimentele tale...?
Vreau doar sa te am si sa ma bucur ca traiesc...
Printre atatea nenorociri vreau decat sa te iubesc...
Acum inchid ochii si vreau sa pasesc in viata
Dar simt cum o mana de mine se aghata
Simt ca nu ma lasa sa am dreptu la fericire...
Ma intreb daca toate acestea

INSEAMNA CEVA PENTRU TINE....???

Narcisa spunea...

Trebuie sa recunosc ca nu m-am uitat pana la sfarsit....dar este foarte interesant,dar eu cred ca sentimentele nu tin cont de reguli...auzi,sa-l pregatesti sufleteste....hmmm,pai ce ar fi sa te pui langa un om bolnav si sa-i zici pregateste-te ca treci in lumea cealalta....aici nu sunt de acord...eu mamica mi-am mintit-o pana-n ultima clipa,i-am zis ca va fi bine....offfffff

Steliana spunea...

Eu am revazut acest video la tine pe blog si nu sunt de acord cu multe afirmatii.
Frica de moarte o avem toti in mai mare sau mica masura ,sufletul nu stie cand moare pana in ultimul moment spera sa ramana in viata aceasta de pe pamant, caci aici stim ca avem ce ne este mai drag.
'Dincolo"suntem datori sa plecam atunci cand ne vine ceasul si aceasta numai Dumnezeu o stie!

mariperijoc spunea...

Nici eu nu sunt de acord cu tot ce se spune aici,sunt unele lucruri pe care le-am citit si in alta parte si le-am inteles,numai ca nu le-am facut...In acel moment tragic nu mai esti capabil sa le faci,ba chiar le faci pe dos...

Am o rugaminte catre "anonim",daca vrei sa ne putem bucura de aceste frumoase versuri pe care ni le postezi ,te rog sa specifici si autorul sau sursa...Multumesc!

Puteti sa va bucurati de versurile de mai sus aici:

http://www.youtube.com/watch?v=RME3b_24FTs&feature=watch_response

poli spunea...

Si eu ii spuneam tatalui meu ca se va face bine si se va ridica din pat, dar eu chiar credeam asta, refuzam sa cred altceva,mintea mea refuza ideea ca se poate intampla oricand ceva rau, pur si simplu inlaturam ideea de moarte, de asta si socul a fost mare. Dupa ce mi-am pierdut tatal, am cautat sa inteleg mai multe despre moarte si ce se intampla cu sufletul dupa moarte, am citit multe carti si trebuie sa spun ca am invatat multe, ar fi fost bine daca as fi stiut aceste lucruri mai din timp,acum insa stiu ca tata este impreuna cu mama si bunica intrucat i-am visat mai demult pe toti trei impreuna, de parca ar fi vrut sa-mi transmita prin visul asta ca s-au intalnit dincolo, in vesnicie.

mariperijoc spunea...

Prin vis ni se transmit multe,numai ca noi nu stim a le interpreta de multe ori...Imbratisari Poli!