3 ianuarie 2012

Inainte

Cu pasi inceti lucrurile se indrapta catre”inainte”.
Doar noi actorii ne stergem lacrima
Cea izvorata din suflet prea fierbinte,
Ce ca si lava mereu clocotea.

Azi trecatorii nu-si aduc aminte
De nicio scena dintr-un vechi trecut.
Si nimeni n-o sa tina minte
Caci numai noi am avut de pierdut.

Incet,incet,cu gandul inainte,
Scenarii noi jucand azi mii si mii,
Uitam si noi ca nu avem victorii
Si ne-ndreptam timid spre alte cai.

Si totul vine scris din univers
Sa mai modificam ceva nu se prea poate.
Vom da scenariului un inteles
Prin ale noastre victorioase fapte.

6 comentarii:

Narcisa spunea...

Frumos...numai D-zeu ne cunoaste scenariul vietii noastre...uneori ne abatem de la ceea ce ne este scris dar se zice ca nimic nu este intamplator in viata...

mariana spunea...

Versuri si simtiri care vin din inima.DA,intr-adevar numai noi am avut de pierdut.Asa simt si eu,ceilalti toti au uitat,chiar si rudele apropiate nu-mi vine sa cred dar asa este din pacate.Incercam sa mergem mai departe.Multumesc Mari pentru toate aceste frumoase poezii.
Te imbratisez,Mariana.

NUTI spunea...

Sunt obosita...nici masca nu merge,nici zambetul mascat,e totul gri,innorat,miroase a intuneric...

mariperijoc spunea...

Am obosit si eu sa tot port acea masca,anul acesta nu am mai raspuns la SMS-uri,nu am avut chef de vorba decat aici cu voi...si ma gandeam ca ar trebui sa primesc un premiu pentru ca am fost o buna actrita...nu prea stie nimeni ce port in suflet,decat ce se vede...
Va imbratisez dragele mele,trebuie sa ne recapatam energia...sarbatorile aproape ca au trecut,a inceput un nou an...Dumnezeu sa ne dea putere!

Steliana spunea...

Azi cand preotul a trecut in vederea sfintirii casei in intampinarea Bobotezei am indraznit sa-l intreb de ce Dumnezeu mi-a luat de langa mine singurul copil?
Raspunsul a fost precum zici tu Mari
in ultimele versuri ,Universul stie chiar de cand ne nastem care ne este
optiunea si destinul.

Lili spunea...

Intre Nastere si Moarte(decise numai de Dumnezeu),viata este asemenea unei piese de teatru in care actorii suntem noi purtand masti ce ne ascund adevaratele trairi ...Dumnezeu sa ne dea putere sa interpretam rolul pana la capat cu bine!