21 ianuarie 2012

In amintirea celor dragi care ne-au parasit


Mami....multe ganduri si sentimente imi strapung sufletul acum...dar nadajduiesc sa cred ca tu vezi in sufletul meu si stii deja ceea ce vreau sa-ti spun...de aceea ma rezum doar la a-ti spune ca imi lipsesti...mi-e dor de mangaierea ta,de dragostea ta,de vorba ta...mi-e dor de tot ce inseamna mama....mi-e dor de tot ce insemni tu...in fiecare zi din viata mea imi va fi dor de tine,te voi pastra vesnic vie in inima,sufletul si mintea mea pana-n ziua in care vom fi din nou impreuna...si atunci te voi iubi mai mult ca in asta viata si nimeni si nimic nu ne va mai desparti...te iubesc mami ...dragostea mea este atat de puternica incat nici macar moartea nu-i poate pune capat....te iubesc...


Narcisa

9 comentarii:

mariperijoc spunea...

Narcisa,nici un cuvant de pe lumea asta nu poate sa stearga ce se petrece in sufletul tau astazi...Dumnezeu sa iti dea putere!
Suntem cu sufletul langa tine,tu stii asta...sper sa putem sa ajutam putin cu gandurile noastre bune...
Dumnezeu sa o ierte pe Floarea si sa ii dea odihna vesnica!
O rugaciune si o candela aprinsa pentru odihna sufletului ei.
Multa putere si liniste sufleteasca familiei tale!

Steliana spunea...

Cuvintele mele sper sa fie un corector pentru sufletul si mintea
aflate in suferinta si sa-ti aduca
un strop de alinare ,gingasia si dorinta de bine pentru momentele
grele prin care treci mai ales astazi.
O rugaciune si o lumanare aprinsa
este pentru mama ta si din partea mea, iar pomenirea dansei sa fie vesnica!
Te imbratisez cu caldura unei mame.

Lili spunea...

Pe mama Floarea ,Dumnezeu sa o poarte spre limanul cel fericit si linistit!
Sunt cu sufletul si gandul alaturi de tine Narcisa si rog pe Bunul Dumnezeu sa-ti dea putere sa treci si peste aceasta grea incercare!Iti trimit o imbratisare calda si mangaierea unei mame...!

Corina spunea...

Cred ca nu se poate descrie in cuvinte prin ce ai trecut azi.E cumplit sa-ti ingropi-dezgropi o persoana draga.Nici nu-mi pot inchipui...dupa parerea mea mortii nu trebuie deranjati..dar viata asta este atat de parsiva..si de nedreapta incat ramai fara cuvinte.Te imbratisez Narcisa!

Narcisa spunea...

Asa cum spune Corina,nu am cuvinte sa va descriu aceste 2 zile...socul a fost vineri...ieri a nins...pana am bagat-o in groapa apoi s-a oprit...ea iubea zapada...multumesc lui D-zeu ca mi-a dat putere,mi-am luat un bolovan de pe suflet...am dus-o la locul ei,locul nostru...multumesc Mari,mesajul tau mi-a dat putere,multumesc tuturor,credeti-ma ca v-am simtit langa mine...stiam ca santeti langa mine...va multumesc din suflet,ma rog ca mamica mea sa ma ierte ca i-am tulburat linistea,ma rog ca bunul D-zeu sa o odihneasca in pace acolo unde dreptii se odihnesc,sa-i lumineze sufletul si sa o duca in loc luminat plin de verdeata unde nu este durere nici intristare nici suspin ci viata fara de sfarsit...mi-am indeplinit promisiunea.

mariperijoc spunea...

Imbratisari Narcisa!

Andreea spunea...

Am aprins astazi candela cu gandul la mama ta Narcisa si in acelasi timp gandul a zburat si catre tatal meu. Lumina vesnica si liniste sa aiba pentru totdeauna! Te imbratisez cu drag.

Narcisa spunea...

Multumesc din suflet Andreea,azi m-am dus la cimitir cu o liniste interioara...cand stau la capul ei acum imi este mult mai bine,in cavou era sus,puneam un scaun sa o tamai si tot nu ajungeam,sufletul imi era trist ca nu puteam sa-mi tamai maicuta la capatai...incepand de azi o simt si mai aproape atunci cand sunt langa ea...

Lili spunea...

Ma bucur mult Narcisa ca te-ai linistit si ca in sfarsit si-a gasit si mama ta odihna...
Te imbratisez cu drag!