23 ianuarie 2012

Dupa tine...ce va fi?

6 comentarii:

mariperijoc spunea...

Multumesc Steliana pentru acest filmulet.

Steliana spunea...

Draga mea, nu mie trebuie sa-mi multumesti ci celui care a postat acest video eu doar l-am apreciat,
caci ni se potriveste cam la toti
cei indurerati.
O zi ,o saptamana norocoasa va doresc intregii noastre"FAMILII"

mariperijoc spunea...

Stiu...eu l-am vazut apreciat de tine si am stiut ca merita vazut...pentru asta iti multumesc

Narcisa spunea...

Superb...no coment...uneori durerea este prea mare si nu o poti descrie in cuvinte...asa este...intotdeauna exista un dupa...

Lili spunea...

Versurile si melodia mi-au rascolit sufletul!...
Da,dupa toate exista ceva,dar dupa "plecarea" lui Alin,nu mai este nimic pentru mine ...nici soare, nici dimineata, nici pace,nici viata ...ci doar amintiri,durere si dor. Si...mai sunteti voi,dragele mele prietene de pe acest blog,pe care va imbratisez si va multumesc ca existati!

Corina spunea...

Lili, draga mea acest clip mi-a adus aminte de tine si de ceea ce ai zis ieri.Si dupa ...ce voi face?
Noi nu ne apartinem...apartinem lui Dumnezeu, suntem copiii lui.El decide ptr noi.