7 ianuarie 2012

La multi ani!

7 comentarii:

mariperijoc spunea...

La multi ani, din toata inima pentru Ioana Fratila,pentru soacra mea Ioana si pentru toti cei care isi sarbatoresc astazi ziua!

Steliana spunea...

Din partea mea celor doua sarbatorite le doresc ca
ziua aceasta sa le aduca multa caldura in sduflet si in casa ,
bucurie in inima ,multa sanatate, putere de munca si prosperitate!

Narcisa spunea...

La multi ani spun si eu Ioanei,te pup.si pt toti cei ce poarta acest nume sfant.

NUTI spunea...

La multi ani tuturor ce poarta numele Sfantului Ioan,iar bunul Dumnezeu sa le aduca in suflete,liniste,iubire si bucurie!

Ana spunea...

La multi ani Ioana!! pupici :*:*

Lili spunea...

La multi ani celor doua Ioane (si tuturor celor care poarta acest nume),sanatate ,liniste sufleteasca si putere de a invinge greutatile vietii!

Ioana spunea...

Fetele mele dragi....va multumesc din suflet pentru urari si pentru ca nu m-ati uitat...eu una nu v-am uitat, sunteti in sufletul meu, va urmaresc ..."din umbra"...La Multi Ani tuturor pentru noul an, toate cele bune va doresc tuturor...cu mare drag! Ioana