27 ianuarie 2012

Sfantul Nectarie - Minuni in Romania

Mă numesc Mihail şi sunt monah, vieţuitor în Mănăstirea Sfântul Filip din localitatea Adamclisi, judeţul Constanţa, şi sunt în vârstă de douăzeci şi patru de ani. Cu smerenie şi cu drag am să vă scriu câteva rânduri despre minunea care s-a petrecut cu mine la Sfântul Nectarie, la Mănăstirea Radu Vodă, din Bucureşti.

M-am îmbolnăvit de o boală cam grea. De fapt, de mai multe: hepatită activă de însoţire, colecist alungit, gastrită cronică, ulcer duodenal, stomacul era întors pe dos, aveam reflux gastroesofagian, fierea era plină de mâl şi piatră, sufeream de colon iritabil, aveam o infecţie puternică în gât de doi ani. Toate aceste boli m-au răpus şi nu mai puteam să mănânc, nici să muncesc, îmi afectaseră chiar şi pravila de rugăciune pe care o am, că nu mai puteam să stau pe picioare. Asta era suferinţa mea de doi ani


http://www.pelerinortodox.com/2011/02/sfantul-nectarie-il-vindeca-pe-monahul.html

4 comentarii:

Narcisa spunea...

Mare este D-zeu,mare ii este puterea,El este doctorul nostru,acolo unde este El totul va fi bine...

Liliana spunea...

Mare este Dumnezeu intru Sfintii Sai!

L-am cunoscut pe Parintele Mihail, acum cativa ani si pot da si eu marturie ca desi tanar si in putere l-am gasit atunc can am vizitat manastirea foarte bolnav.
N-am stiut de aceasta minunata vindecare, ma bucur si acest lucru totodata ma(ne) intareste credinta ca Dumnezeu este cu noi!

Multumesc, draga Mari!

Te imbratisez!

Liliana spunea...

Mare este Dumnezeu intru Sfintii Sai!

L-am cunoscut pe Parintele Mihail, acum cativa ani si pot da si eu marturie ca desi tanar si in putere l-am gasit atunc can am vizitat manastirea foarte bolnav.
N-am stiut de aceasta minunata vindecare, ma bucur si acest lucru totodata ma(ne) intareste credinta ca Dumnezeu este cu noi!

Multumesc, draga Mari!

Te imbratisez!

mariperijoc spunea...

Te imbratisez si eu Liliana si iti multumesc pentru aceasta marturisire a ta.Am vazut un interviu televizat cu parintele si am postat acest articol tocmai pentru ca cei care citesc sa inteleaga ca nu suntem singuri.Dumnezeu lucreaza prin Sfintii Sai.
Dumnezeu sa ne ajute pe toti!