28 ianuarie 2012

In amintirea celor dragi care ne-au parasit



Fiule drag,
Lacrimile ne-au secat ,dorul ne-au uscat sufletele iar viata nu inseamna nimic fara tine Alin.
Peste o luna ai fi implinit 40 ani, aici, pe Pamant dar destinul a vrut ca peste cateva zile sa implinesti 7ani,acolo, Sus in Cer...7ani in care cu durere in suflete si dor, am invatat lucrul cel mai greu... sa" traim "fara tine Alin.
Desi viata noastra nu mai este viata,traim cu speranta ca-ti este bine acolo unde esti si ca( atunci cand Dumnezeu va hotara) ne vom reantalni. Pana atunci, te astept sa vii in visele mele Alin, sa te strang in brate si sa-ti sarut fruntea, te astept la fiecare Sf. Liturghie sa cobori, sa ma invalui cu caldura ta de copil! Si, iarta-ma Alin daca in egoismul meu ( izvorat din dragoste de mama ) ti-am ingreunat sufletul cu zbuciumul si plansul meu! De aceea azi, imi deschid bratele si-ti dau drumul ...Zbor lin copile drag, zbor lin alaturi de Ingerii Cerului iar dragostea noastra (de aici de pe pamant ) iti va lumina drumul mereu!
Mama si tata .

23 de comentarii:

mariperijoc spunea...

O mama-si plange acum copilul,
Cu gandu-i stam alaturea.
Si ne dorim sa-i stergem chinul,
Sa-i preluam din durerea grea.

Alin din cer spre noi zambeste,
O imbratisare ar vrea sa-i dea.
Cu-a lui iubire o linisteste
Si mandru e de mama sa.


Zbor lin printre ingeri Mihail Alin!Dumnezeu sa iti dea odihna vesnica!

Narcisa spunea...

Zbor lin printre ingeri spun si eu...D-zeu sa te aseze langa cei drepti,sa-ti lumineze sufletul si locul de odihna,o lumanare si o rugaciune pt tine Alin...si o imbratisare puternica pt parintii tai...D-zeu sa va mangaie sufletele...

Narcisa spunea...

Imi imaginez cu cata durere in suflet ati spus astazi iti dau drumul...zbori lin...Doamne,cata durere...va sarut manutele de mama si va trimit imbratisarea mea de copil,imi pare rau ca nu sunt fizic langa dvs.dar sufletul si gandul sunt acolo...

Steliana spunea...

Este foarte important ca in momente
de grele incercari sa avem aproape cuvintele de compasiune si imbarbatare a celor din "FAMILIA NOASTRA',caci ei simt pe propria piele durerea pierderii cuiva drag.
Spiritul lui Alin este aproape de tine Lilicutica draga ,mai mult ca oricand.
O imbratisare sincera, de la a ta prietena, sper sa -ti aline un pic
sufletul tau zbuciumat.
VESNICA DA-I FIE POMENIREA LUI ALIN!

CARMEN spunea...

Sunt alaturi de dumneavostra in aceasta cumplita durere,suferinta ne uneste,ALIN,bunul DUMNEZEU sa te tina in palma LUI.

Colegii de serviciu spunea...

Au trecut 7 ani.Noi, colegii lui ALIN, stim prin câtă durere şi suferinţă au trecut părinţii săi.Astăzi(29.01.2012)am fost şi am aprins o lumânare pentru sufletul său - a fost şi rămâne colegul(prietenul) nostru.Nu îl vom uita nicioadată

mariperijoc spunea...

Intotdeauna am admirat devotamentul cu care ii pastrati vie amintirea lui Alin si faptul ca sunteti alaturi de parintii sai,aducandu-le astfel o dulce mangaiere.
Va admir,va multumesc si va iubesc pentru asta!
Eram convinsa ca si astazi intr-o zi dureroasa le veti fi alaturi si astfel Alin de sus va zambeste fericit

fam. Voicu spunea...

Cuvintele sunt de prisos la câtă durere sufletească au fost supuşi părinţii lui Alin. Noi, fam. Voicu, îi asigurăm că vom fi alături de dânşii în continuare.DUMNEZEU să-L odihnească pe Alin căci era cel mai credincios dintre noi(colegii săi)

Anonim spunea...

Fam.Sandu :Atunci cand cunosti durerea acestor oameni si ai cunoscut si fiul nu poti sa spui mare lucru fara sa te bufneasca plansul. Pentru el odihneasca-se in pace,iar pentru parinti multa sanatate.DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA.

Ifim spunea...

Cuvintele nu pot cuprinde durerea celor doi părinţi minunaţi care-l plâng pe Alin.
Şapte ani fără Alin.
Este tot ce pot să spun despre acest copil minunat care şi-a părăsit soţia, părinţii şi pe noi, colegii lui, prea devreme.
Dumnezeu să te odihnească, Alin, mi-e dor de tine şi de liniştea ce-o răspândeai în jurul tău... Voi fi mereu alături de părinţii tăi, cu gândul şi cu fapta... Odihneşte-te în pace, copile...

Narcisa spunea...

Se vede ce om deosebit a fost Alin...nu ma pot abtine cand vad atata solidaritate...Alin a fost si este iubit si dincolo de moarte...D-zeu sa-l odihneasca in pace.

Lili spunea...

Iertati-ma ca datorita starii sufletesti care am avut-o ieri,rspund atat de tarziu frumoaselor voastre randuri asternute aici,pe acest blog al durerii dar si al mangaierii!Va multumesc,va multumesc din din tot sufletul meu dragele mele prietene pentru gandurile vostre care m-au insotit toata ziua si mi-au dat putere!
Multumesc Marilena pentru emotionantele tale versuri care au reflectat intru totul starea mea sufleteasca!Gestul tau ,m-a convins inca odata ca din preaplinul bunatatii tale, stii sa ne oferi fiecareia care o parte atunci cand avem mai multa nevoie de bunatate si intelegere.Multumesc!Multumesc lui Dumnezeu ca te-am intalnit (virtual)si ca existi!Multumesc Narcisa(copile zbuciumat) ca dupa durerea avuta sambata trecuta ai gasit puterea sa-mi fii alaturi ieriMultumesc!Multumesc Steliana pentru alintul tau care imi mangaie sufletul si pentru cuvintele tale calde izvorate din sufletul unei mame la fel de zbuciumate ca mine!Multumesc!Multumesc Carmen pentru gandurile tale si crede-ma ca mi-as dori sa fiu la fel de puternica ,ca tine!Va multumesc tuturor celor de aici ...care mi-ati dat putere prin cuvintele si gandurile voastre !Este mare lucru sa stii ca in asemenea momente nu esti singur si ca cineva chiar prin puterea gandului te poate ajuta sa mergi mai departe.
"Alaturi de un prieten adevarat este cu neputinta sa ajungi la deznadejde."(Honore Balzac).
Dumnezeu sa va dea santate la toate ,putere si liniste sufleteasca!
Va imbratisez pe toate cu dragoste si recunostinta!

Lili spunea...

Dragi colegi ai lui Alin,cuvintele sunt prea sarace sa va putem multumi pentru tot ce ati facut pentru el si in memoria lui...si tot la fel de sarace sunt cuvintele sa va multumim pentru tot ce ati facut si pentru noi ...Nu vom putea uita niciodata cu cata dragoste si caldura ne-ati inconjurat in acele zile cumplite de la Spitalul din Craiova cand sacrificandu-va timpul si banii nu ne-ati lasat singuri...
Apoi,an de an(indiferent din ce colt al tarii erati si indiferent de conditiile de afara ),ne-ti fost alaturi la comemorarea lui Alin .Nici nu stiti cata alinare ati adus ieri sufletelor noastre prin prezenta dv.!Ieri,am simtit ca parca si Alin era printre dv...si v-am simtit ca pe niste copii ai nostri...Pentru tot, va multumim!
Va multumesc domnule Sandu ca in cel mai greu moment al vietii mele de mama (alegere sicriului)mi-ati fost alaturi si nu m-ati lasat prada nebuniei!Va multumim domnule Voicu (Sefu-cum va spunea Alin)ca impreuna cu minunata dv. familie ati fost in toti acesti ani puntea de legatura intre noi, Alin, si colegi.Multumim ca atunci cand ne asteptam mai putin ,"rupeati "din timpul dumneavoastra si impreuna cu sotia si fiul ne vizitati aducandu-ne in casa si in suflete, caldura si bucurie!Multumim ca ne sunteti aproape mereu!
Suntem mandri ca Alin a facut parte dintr-un asemenea colectiv si cu sefi ca dv.!
Cu speranta ca Alin va ramane vesnic in amintirea dv.ne rugam Bunului Dumnezeu sa va dea sanatate dv. si famililor dv.si bucurii!
Iubiti-i ,mangaiati-i si bucurati-va de copii dv.!
Va imbratisam cu dragostea unor parinti indurerati!
fam.Andrei

Corina spunea...

Lili am selectat niste pasaje dintr-o carte si ti-am trimis pe mess.Atat pot sa fac si sa ma rog pentru Alin si pentru voi sa va puteti indeplini menirea voastra aici pe pamant.

Narcisa spunea...

Plange inima in mine cand citesc aceste randuri...va iubesc mult dna.Lili,va simt ca pe o mama,multumesc si eu Domnului ca ati aparut in viata mea,va imbratisez si D-zeu sa-l odihneasca in pace pe Alin...

Narcisa spunea...

Asa cum ati spus,Mari are puterea de a ne mangaia sufletele,indiferent de durerea din sufletul ei isi gaseste puterea de a ne intari pe noi...multumesc ingerul meu,ingerul nostru,daca nu erai tu nu stiu cum si unde as fi fost azi...

mariperijoc spunea...

Va imbratisez si ma inclin in fata puterii voastre!Dumnezeu sa ii odihneasca in pace pe toti cei adormiti!

Lili spunea...

Corina,draga mea,gandurile tale si serile in care minute in sir m-ai incurajat si chiar m-ai ridicat din deznadejdea in care cazusem saptamana trecuta mi-au dat puteri!Iti multumesc si Dumnezeu sa-ti dea inzecit binele facut mie!
Te imbratisez cu mult drag!

Corina spunea...

Lili, te rog sa-ti revii, multa lume are nevoie de tine...te sarut.

poli spunea...

Dumnezeu sa-i dea odihna vesnica acolo sus, in ceruri, iar voua, parintilor lui, sa va dea alinare sufleteasca si putere.

Ana Maria spunea...

Condoleante parintilor si Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! De un an sunt mama si acum pot intelege ca cel mai dureros pe lume pentru o mama e sa iti pierzi copilul...

Roxana spunea...

Cuvintele parca isi pierd sensul in fata unei asemenea dureri.Pot doar sa ma rog pt el alaturi de dumneavoastra si sa va reamintesc ca sunt aici aproape, gata la orice ora din zi si din noapte sa va fiu alaturi.Dumnezeu sa va dea putere si rabdare pana in momentul cand El va hotari sa ne reintalnim cu totii.Va imbratisez.DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA PE ALIN CU INGERII SAI

Lili spunea...

Multumim Poli,multumim Ancuta(Ana-Maria),multumim Roxana pentru ca ne-ati fost alaturi cu gandul si cuvantul!