8 ianuarie 2012

Matei,vorbeste-mi despre rai

"Toţi cei care au trăit experienţa morţii unei persoane foarte importante şi preţioase ştiu că această pierdere pentru totdeauna îi schimbă profund. în această privinţă, durerea noastră este aceeaşi - dar fiecare inimă care suferă cunoaşte şi o poveste de iubire unică.

Aceasta este mult mai mult decât povestea mea. Este o poveste despre iubire - personală şi divină - şi, mai mult decât atât, este o dovadă că, atunci când oamenii pe care-i iubim părăsesc această lume, ei trăiesc într-un alt trup, într-un tărâm minunat, de mare diversitate şi unde sunt foarte activi. Religiile noastre susţin că există o „viaţă de după" în „cea- laltă lume" care se desfăşoară potrivit cu viaţa pe care o trăim în această lume. Aşa şi este, dar impresiile lor în privinţa acelei lumi sunt greşite, în sensul că ele ajung la concluzia că, o dată ajunşi acolo, nimeni nu vine să ne povestească cum este dincolo. Acest lucru nu este adevărat!
Noiputem şti - se cuvine să ştim - despre acel tărâm pe care-1 nu-
mim rai şi al cărui nume potrivit este Nirvana, după cum mi-a spus fiul meu, Matei. îi putem vedea pe cei pe care-i iubim în acea lume în care multe aspecte sunt surprinzător de asemănătoare cu viaţa de aici.

Dar raiul oferă mult mai multă iubire şi iluminare, frumuseţe şi bunătate şi sănătate în minte trup şi spirit, decât oferă viaţa de pe Pământ. Din aceste dezvăluiri despre viaţa din rai, vom înţelege scopul vieţii noastre de aici şi vom învăţa cum să ne pregătim pentru a merge mai departe. Şi ne putem bucura, ştiind că legăturile de iubire sunt mult mai mult decât amintiri - iar viaţa eternă înseamnă mult mai mult decât imagini neclare. "







"SUZANA: Matei, vorbeşte-mi despre rai.

MATEI: Viaţa este plină de înţelesuri, mamă! Oamenii de aici sunt plini de extaz şi de fervoare. Avem lucruri importante de făcut, studiem nelimitat, ne vizităm familiile de pe Pământ, există muzică extraordinară, călătorii uluitoare şi frumuseţe de nedescris. Aici se desfăşoară
mult mai multe lucruri decât viaţa în spirit, binecuvântată, care este aso-
ciată cu raiul!

Nirvana este numele potrivit pentru acest tărâm. Adesea ne referim la el ca fiind raiul şi poate că de aici a venit şi noţiunea de rai. Aici este un loc creat în special pentru oamenii care şi-au părăsit trupurile pământeşti şi se află în stadiul următor al evoluţiei lor spirituale - dar aici trăiesc şi multe suflete în tranzit. In ciuda marilor diferenţe dintre conceptul obişnuit de rai şi viaţa reală de aici, aceastaeste „viaţa eternă" menţionată de religiile pământene




Suzanne-Ward

http://www.scribd.com/doc/23680710/Suzanne-Ward-Matei-vorbeste-mi-despre-rai

10 comentarii:

mariperijoc spunea...

Multumim lui Nuti care ne readuce in atentie un citat din aceasta carte.Sper sa fie de folos celor care nu au citit pana acum...

poli spunea...

Am citit cartea anul trecut, trebuie sa spun ca m-a impresionat mult, m-a facut sa inteleg ca toti avem scris dinainte momentul plecarii din aceasta lume, asa cum Matei a trebuit sa moara in acel accident atunci in acel moment. Faptul ca el ii apare mamei in vise si ii relateaza despre taramul de dincolo, ii alina acesteia durerea pierderii.

Narcisa spunea...

Doamne frumos articol,cand aud aceste lucruri inima parca imi este mangaiata...ma gandesc la acel loc minunat si imi imaginez maicuta acolo...Doamne ajuta sufletele celor plecati,ma rog si sper ca si mama sa fie acolo...cat de mult as vrea sa vina sa imi povesteasca,v-am mai spus ca ma rugam seara de seara sa-mi arate unde este,si am visat-o in curte la o casa,facea treaba,dar era totul asa verde si frumos...offf

Steliana spunea...

Si eu am citit si recitit acesta carte care mi-a adus multe lamuriri si argumente sa cred ca totusi exista ceva dupa plecarea de pe pamant.Am cumparat si cele trei volume care continua discutiile mamei cu Matei.

NUTI spunea...

Ce-i drept ,cred ca a fost prima mea carte citita,referitoare la existenta unei alte lumi,si nu am inteles mare lucru...
"Rasfoind" Internetul am gasit scrieri cu aceleasi teme si argumentari asemanatoare,in unele descrieri chiar indentice...cu cele din cartea Suzanei Ward...
Acum cand recitesc randurile ei mi se lumineaza multe banuieli obscure si faptul ca gasesc cat mai multe argumente,nu ma face decat sa cred si mai mult in acest ADEVAR...
Nu va temeti sa incercati a crede!
Daca nu credeti,nu veti castiga nimic,dar daca credeti ,veti castiga totusi ceva:"INCREDEREA IN DUMNEZEU"!

Anonim spunea...

Fratilor tineti-va credinta stramoseaca nealterata ca acolo este adevarul, cititi Biblia ca acolo este cuvantul lui Dumnezeu. Nu il cautati in alta parte, reincarnare nu exista fratilor, nu va amagiti si nu amestecati credinta. Ganditi-va la pilda saracului Lazar si bogatul, care bogadul dupa ce a ajuns in iad a cerut de la Dumnezeu sa il lase Lazar sa vina sa ii umezeasca macar buzele ca rau se mai chinuia in flacari si ii era sete, de ce Dumnezeu nu i-a zis lasa bogatule uite te mai reincarnezi o data si ai sansa sa te corectezi, dar nu, Dumnezeu i-a zis acum e prea tarziu, iar Lazar nu poate veni la tine pentru ca este o mare prapastie intre iad si rai si nimeni nu poate trece dintr-o parte intr-alta.

Anonim spunea...

Cartea se incadreaza in ceea ce Biserica Ortodoxa numeste inselatoriile diavolesti; Suna rau dar mai bine deschideti ochii acum.
Calea evolutiei este inchisa dupa moarte, evolutia se intampla in corpul fizic, pe pamant, cand suntem stapani pe noi si putem alege.
Dupa moarte nu mai putem alege, totul este ales deja din timpul vietii.
Inselatoria este ca, aceasta carte convinge oamenii ca dupa moarte iti continui evolutia fara probleme, cu alte cuvinte, nu prea conteaza ce faci in viata, inveti dincolo .... Minciuni fratilor, dincolo nu mai inveti dincolo existi in forma pe care ai pregatit-o pe pamant, cat de evoluat pleci asa ramai, altfel, ar insemna ca Iisus Hristos a mintit cand a spus ca fiecare va fi asezat acolo unde ii va fi locul, cei buni in corturile lui Avram, cei rai in intunericul cel mai de afara unde este scrasnirea dintilor...Treziti-va si nu va mai imbatati cu apa rece, pe pamant avem sansa evolutiei nu mai sperati dupa...

Anonim spunea...

Aceasta carte combate multe din docmele ortodoxiei. In crestinism nu exista notiuni precum Nirvana, Karma, reincarcare - notiuni specifice Budismului, sau cum am putea spune ca Iisus a fost reincarnat de mai multe ori, chiar si in Buda si ca ii putem numi pe Iisus, Buda Iisus, mari aberatii...am citit in carte aceasta. Aveti de grija ce cititi. Se mai spune de asemenea despre Iisus ca este creatie. Cum am putea spune asa ceva - cititi Crezul si veti vedea ca spune despre Iisus "Nascut, dar nu facut"... si multe altele care contrazic Biblia se regasesc in carte. Daca sunteti ortodoxi nu va recomand sa o cititi.
Aveti grija ce cititi si ce credeti despre viata de dincolo.

Mioara spunea...

Această carte a ajuns la timpul necesar in mâna mea, am un fiu grav bolnavi...cartea m-a ajutat să am o altă viziune despre sfârșit, am înțeles lucruri pe care nu le acceptăm. Sunt ortodoxa, dar citind cartea(nu am terminat) nu m-am îndepărtat de la credință, fiecare culege informațiile care îi sunt de folos asta este cel mai important.Eu cred, și nu de acum, că există reîncarnare, întotdeauna am simțit că este așa.

Unknown spunea...

Nu stiu ce sa zic.Nu am citit cartea dar de sase ani imi rog baiatul care a murit iesind cu motocicleta de pe carosabil pe un camp accidentat si a murit in ambulanta.Nici acum nu stim cum si care a fost cauza accidentului.Ma rog zi si noapte sa vina sa mi spuna cum s a intamplat,unde este acum si cum ii este.Ma topesc pe zi ce trece ca nu mai stiu nimic de el .Poate pt ei e buna reincarnarea pt a se intoarce sa termine ceea ce a inceput darvey nu concep ca fiul meu sa aiba alti parinti si sa nu si mai aminteasca de noi.Este ca si cand cineva ti l ar fura si i ar spala creierul .E groaznic.