9 ianuarie 2012

Revelatii pentru o noua era

Este al doilea volum scris de Suzanne Ward împreuna cu fiul ei Matthew, urmare a cartii: MATEI, VORBEŞTE-MI DESPRE RAI. El trateaza probleme globale ale omenirii, explicate de entitati superioare – prin Matei sau direct – iar comunicarile sunt transmise pâna în luna ianuarie 2002. Multe lucruri inexplicabile ne sunt revelate, multe nelamuriri ne sunt clarificate, într-un mod placut si inedit. Dupa lectura cartii întelegem importanta momentului în care se afla acum Pamîntul si omenirea, cât si care este rolul fiecaruia dintre noi si ce anume avem de facut, în aceste clipe decisive. Din carte aflam cât de mult suntem ajutati din cosmos si faptul ca suntem foarte iubiti. Din cuprinsul cartii va prezentam câteva capitole de mare interes: Centura fotonica; Privire în viitor; Lectiile Karmice; Controlul mintii;Triunghiul Bermudelor; Civilizatia Reptiliana; Avortul; Vaccinurile; Reactia Cerului la terorism si multe altele la fel de importante Matthew Ward (11 septembrie, 1962 – 17 aprilie, 1980) După ce Matei a murit în urma unui accident de maşină, mama sa a solicitat ajutorul unor mediumuri, pentru a obţine informaţii despre fiul său. Toţi i-au spus că „la vremea potrivită” ea şi Matei vor comunica direct. La aproape 14 ani după moartea lui, Matei a intrat în legătură telepatică cu mama sa. Scopul acestui contact a fost mai presus de schimburi de mesaje personale. Matei, împreună cu surse pe care i le-a prezentat mamei sale în timpul „întâlnirilor”, au adus informaţii convingătoare şi concludente, care să fie date publicităţii. Astfel au apărut Cărţile lui Matei. Prima este Matei, vorbeşte-mi despre rai, al doilea volum este Revelaţii pentru o nouă eră, al treilea volum este Iluminări pentru o nouă eră, iar volumul al patrulea se intitulează Vocile Universului. Suzanne Ward, mama lui Matei, este jurnalistă, carieră care a pregatit-o pentru mesajele permanente ce vin in urma legaturilor ei telepatice.


http://www.librariavirtuala.net/revelatii-pentru-o-noua-era-suzanne-ward-28654

4 comentarii:

mariperijoc spunea...

Ii multumim lui Steliana care ne trimite titlurile cartilor lui Suzanne Ward.

Narcisa spunea...

Interesante...multumesc ca imi itariti convingerea ca mama traieste,intr-o lume mai buna...

Steliana spunea...

Eu le-am cumparat cu multi ani in urma si vreau sa va destainui si un secret,am cumparat calculatorul in speranta ca poate si Florin al meu
va lua legatura cu mine prin intermediul lui,deocamdata el isi
manifesta prezenta prin intermediul visului.

NUTI spunea...

Aseara ,cand citeam"Ligurda"-Teofilact,in boxa s-a auzit un fasait ,urmat de o voce...mi-am apropiat urechea,iar sunetul s-a stins deodata...
Virusi??mintea mea o ia razna?sau e un semn de undeva de sus?