6 februarie 2012

A fost în lumea de dincolo, unde o aşteptau doi îngeri

Anca C. are 20 de ani, iar în această vară a absolvit cu brio unul dintre liceele bucureştene. Este, evident, prea tînără pentru a înţelege problemele pe care ni le oferă viaţa. De curînd însă, a trăit o experienţă despre care nu credea că este posibil să i se întîmple tocmai ei.
„Nu sînt o fire friguroasă, căldura îmi place foarte mult, fiindcă mă pot îmbrăca lejer în tricouri cu mînecă scurtă, în fuste, în haine subţiri. Acest lucru am continuat să îl fac şi după 1 septembrie, deşi vremea se răcorise, în unele zile fiind chiar frig. Eu însă nu simţeam acest lucru, îmi era bine şi timp de două săptămîni am continuat să mă îmbrac foarte subţire, ca în august.
In jurul datei de 10 septembrie, am început să simt tot mai pregnant un frig lăuntric, şi orice făceam nu îmi trecea. Ziua făceam duşuri fierbinţi, noaptea mă înveleam cu trei pături, dar starea mea nu se îmbunătăţea cu nimic. După cîteva zile, în noaptea de 15 spre 16 septembrie, am simţit că iau foc. Intregul organism îmi ardea nefiresc, nu puteam să ţin ochii deschişi, mă dureau pieptul, abdomenul, capul şi îmi venea parcă să leşin. Nu i-am spus mamei ce simt, crezînd că pînă a doua zi îmi revin. Cînd m-am trezit a doua zi, în jurul orei 12.00, îmi era şi mai rău. Imi aduc aminte doar că mama s-a speriat foarte tare, strigînd: «Anca, ai 40 de grade!»


Autor: Ingrid Baciu


http://www.lumeamisterelor.com/rubrici/extrasenzorial/a-fost-in-lumea-de-dincolo-unde-o-asteptau-doi-ingeri/

2 comentarii:

Corina spunea...

Acum ce sa zic..fata avea 40 de grade, poate aiurea la temperatura aia..nu comentez.

nutzy spunea...

Am mai citit asemenea descrieri ale unor persoane care au fost in moarte clinica...Eu cred...
"Crede si nu cerceta"...
Va imbratisez cu drag si va urez o zi calda!