19 februarie 2012

Echilibrul

Sunt cu-n picior in aer
Incerc a ma-ndrepta.
Si pasul sa-l pun ager
Spre-a ma echilibra.

In fata mea,adanca,
Fara sa-i dai de fund,
Prapastia naluca…
Ce sta la mine-n gand.

Si stau pe a ei margini
Si vreau a incerca,
Iar pasul ce il fac
Sa fie drept as vrea.

Stiu ca depind de mine
Ce cale vreau a lua,
Un pas doar inainte
In hau m-ar arunca…

Iar de tin drept piciorul
Si il opresc in vant,
Mi-as tine echilibrul
Ramasa pe pamant.

Iar mintea-mi joaca feste
Incearca a ma fenta,
Imi pune in balanta
Dureri din viata mea.

Ma lasa apoi pe mine
De pot a accepta,
Ca pasul inainte
Mai poate astepta…

6 comentarii:

Steliana spunea...

Merita sa lupti,sa dai tot ce poti,
crede in tine ,in drumul tau si in steaua ta norocoasa.

n spunea...

Sunt sigura ca o parte din tine ar vrea sa fie alaturi de Vali...dar trebuie sa astepti...cealalta parte din tine trebuie sa lupte pt fete,trebuie sa le asezi la casele lor,sa cresti nepotei...trebuie sa faci tot ceea ce trebuia sa faceti impreuna...si sunt sigura ca Vali te ajuta si te ghideaza de sus...te imbratisez scumpa mea.

Narcisa spunea...

am scris numai n.....din greseala

NUTI spunea...

Da ,asa este mintea ne joaca feste uneori ...e bine ca inca Dumnezeu ne sta prin preajma pentru a ne ajuta ...Frumoasa poezia!!Te poop !

Lili spunea...

Framantarile sufletului tau Marilena,le pui in graitoare si sensibile versuri...Asa cum te cunosc tu ,esti o luptatoare si asa trebuie sa ramai ,pentru florile ce Vali ti le-a lasat in grija,pentru tine,pentru noi toate de aici Draga noastra Prietena!
Te imbratisez cu drag!

mariperijoc spunea...

Multumesc!