15 februarie 2012

La Tine mă opresc [Suflu angelic] - versuri de Adina-Cristinela Ghinescu

5 comentarii:

Narcisa spunea...

Frumos...ce bine ar fi fost sa avem aripi sa putem zbura la cei dragi...dar noi nu suntem vrednici de lumea lor atata timp cat sufletele noastre sunt imbracate in corpuri umane pamantesti...

Corina spunea...

Foarte frumos clip..plin de intelesuri.La El ne ducem cu gandul mereu..

NUTI spunea...

Da,f frumoase cuvinte !!

Anonim spunea...

Peste o surpriză frumoasă am dat, găsindu-mi creația aici la tine... oricine ai fi. Apreciez faptul că ai ales să te exprimi prin ceea ce eu creez... mă încurajează să continui... mulțumesc.
Numai Lumină și Iubire de la mine!

p.s. poți adăuga la Etichete (tags) termenul SPIRITUAL, numele clipului, precum și al autorului, pentru a fi găsită pagina ta mult mai ușor pe internet și a mângâia și bucura cât mai multe suflete prin creația vizuală postată de tine, așa cum și tu la rândul tău cred că ai fost atinsă și ai experimentat această stare.

Pentru cine este interesat, mai multe creații pe Blogul meu spiritual http://dragostesispiritualitate.blogspot.com/

mariperijoc spunea...

O mare bucurie mi-ai adus si tu Adinna cu acest comentariu lasat aici.Iti admir opera si te iubesc pentru sufletul tau minunat.Sa ne incanti multi, multi ani cu creatiile tale!