29 octombrie 2011

Anotimpurile...

Anotimpurile urca pe rand pe scena vietii…Noi spectatori din randul intai le privim ,scene frumoase ce se perinda lin sau in forta prin fata ochilor…
Fiecare are un anotimp preferat,mai aproape de suflet,in care se simte rasfatat si bucuros de existenta pe acest pamant…

La mine insa timpul se masoara din sase in sase luni,primavara si toamna…
In perioada aceasta cand ar fi trebuit sa ma bucur devin poate mai sensibila…Nu vreau sa ma gandesc la trecut dar nici la viitor,as vrea sa imi pot sterge toate gandurile,sa pot sta linistita in confortul meu interior si sa-mi spun ca “totul va fi bine”

Chiar si atunci cand te straduiesti sa treci peste toate si sa arati ca traiesti; chiar si atunci cand fiintele cele mai dragi pentru care lupti sa traiesti iti arata ca nu esti ceea ce vrei sa fii si nu le faci pe plac; chiar si atunci cand iti vine sa strigi furia din tine dar o arati zambind; chiar si atunci cand lacrimile nu te mai asculta si dau navala…(noroc ca nu are cine sa le vada)

Si toate acestea nu fac decat sa iti sublinieze ca traiesti.O confirmare ca viata merge inainte indiferent de locul pe care il ocupi in ea…Bucura-te!

6 comentarii:

Narcisa spunea...

Ai dreptate,noi suntem trecatori prin aceasta viata si fie ca vrem sau nu,fie ca e greu sau usor suntem nevoiti sa mergem mai departe...durerea ar trebui sa ne faca mai puternici,dar...oare?pt.mine iarna este cel mai frumos anotimp,probabil unde sunt nascuta in acest anotimp,sarbatorile sunt preferatele mele,cred ca sunt mai entuziasmata ca un copil mic...mereu am spus ca am devenit femeie,dar o femeie cu suflet de copil...si ma intreb?ma mai pot bucura de sarbatori cand tocmai atunci sufletul imi plange mai mult ca in alta zi?ma mai pot bucura de ziua mea?mai pot iubi zapada cand imi amintesc cat de intens si frumos ningea in ziua cand mamica mea ma parasit?....da!le ador...dar nu cu aceeasi intensitate...nu mai simt linistea si bucuria imensa ce imi umplea sufletul...nu ma mai pot bucura pt ca ochii imi plang...in suflet am o durere si un gol ce-l voi purta pana la ultima mea suflare pe acest pamant...nimeni si nimic nu-mi va umple acest gol...

mariperijoc spunea...

Cred ca noi toate simtim la fel...Dumnezeu sa ne ajute!

Steliana spunea...

Fiecare anotimp are maretia lui
si fiecare colt al naturii te
poarta spre o lume nebanuita.
Primavara a reprezentat din
frageda copilarie anotimpul preferat ,apoi cand l-am botezat
pe Florin dupa pronumele meu
Florentina ,a devenit un idol
si un ideal.
Ma bucur si de marea sarbatoare
a Craciunului facand pom de iarna
spre bucuria copiilor si a sperantei ca fiul meu de acolo
de unde este priveste cu multumire
la tot ce intreprinde mama lui.

Corina spunea...

Pentru mine, acum, e greu in fiecare anotimp.Dar incerc din rasputeri sa ma ridic si sa ma bucur pentru orice fleac!

Lili spunea...

Pentru mine anotimpul cel mai drag era Primavara...pentru ca intr-o frumoasa zi de primavara (2martie)am primit cel mai frumos ghiocel din lume:Alin!Acum ...bajbai prin anotimpuri, iar timpul meu se masoara din iarna in iarna...

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
1) vrăji vrăji
2) vrăji pierdute
3) Vrăjile divorțului
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
ogagakunta@gmail.com