25 octombrie 2011

Planset

O mama-si pierde acum copilul,
E devastata de al sau dor,
Plangand isi intreaba destinul
“De ce traiesc si eu nu mor?”

Cum de stau astazi calma aicea
Cand puiul meu e-n vesnicie,
As vrea si eu pe drumul sau
Sa-l insotesc cu voiosie.

Multe-ntrebari ii vin in minte,
Pierduta, cauta in jur
Pe cineva sa o ajute
Si sa ii ia cumplitul dor.

Dar parca toti o ocolesc
Si se ascund din calea ei.
Nu stiu cat de mult o ranesc
Neajutand-o in nevoi.

Si singura acum cu dorul
Isi plange ea incet copilul,
De vrei sa auzi,ii simti fiorul
Si-ai vrea sa-i imbalanzesti destinul.

8 comentarii:

NUTI spunea...

versurile tale sunt gandurile mele ,ce le exprim prin lacrimi ,tristete,dor...doar in clipele cand sunt singura...departe de ochii celor din jur ...ce nu inteleg,nu simt,nu le pasa..

mariperijoc spunea...

Te imbratisez draga mamica,lasa-ma sa plang astazi impreuna cu tine!

Steliana spunea...

Iubirea fiului pentru mama lui
este insasi viata si daca el a
plecat mult mai devreme mamei ii
lipseste viata.
Un copil este de neanlocuit.

Lili spunea...

Citesc poezia si...plang...atata durere si dor am adunat in suflet in anii acestia incat am obosit si- mi vine sa strig:pana cand Doamne?!...

mariperijoc spunea...

Va imbratisez pe toate...stiu ca nu va pot lua durerea dar va inteleg...chiar daca intr-o mica parte...dar simt si eu aceasta durere...
Cred ca la mine incepe sa isi puna amprenta apropierea unei anumite date...cand ma pregatesc pentru o slujba la biserica...si in aceasta perioada sunt mai sensibila...
Imi pare rau ca v-am intristat mai mult decat erati...

Corina spunea...

Sunt alaturi de voi, mamici care ati pierdut un copilas...intind mainile spre voi si va imbratisez de departe.

Narcisa spunea...

Sunt si eu alaturi de voi,imi imaginez durerea unei mame care isi pierde puiul...cumplit,D-zeu sa va intareasca,sa va mangaie sufletele,va imbratisez cu dragoste si respect deosebit.

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
1) vrăji vrăji
2) vrăji pierdute
3) Vrăjile divorțului
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
ogagakunta@gmail.com