15 octombrie 2011

Val de lumina


Ziua de 15 octombrie este declarata ca “Ziua comemorarii bebelusilor si copiilor”.In aceasta zi de la ora 19 ,ora locala a fiecarei tari se aprind candele in memoria ingerasilor si sunt lasate sa arda timp de o ora.Datorita diferentei de fus orar lumina face inconjurul globului pamantesc si arde timp de 24 de ore…La noi in tara acest eveniment a fost organizat pentru prima data anul trecut la initiativa Organizatiei EMMA si a fondatoarei acesteia Bianca Brad.
Anul acesta multumita organizatiei EMMA am incercat sa participam si noi si sa facem parte din “valul de lumina”aici la Giurgiu.Am avut alaturi doua mamici simpatizante EMMA ,Madalina Breazu si Anca Ciuprun carora le multumesc pentru daruirea cu care s-au implicat in organizarea acestui eveniment pe plan local…
Ne-am intalnit in fata teatrului “Tudor Vianu” unde am asezat candelutele si le-am aprins…Pentru ca ne-am hotarat sa organizam acest eveniment in ultima saptamana nu am avut timp sa facem suficienta mediatizare,asa ca giurgiuvenii au venit intr-un numar restrains…oamenii se opreau pentru putin timp,aprindeau candelute si isi continuau drumul…
Sunt mandra pentru ca in aceasta seara lumini s-au inaltat catre cer din orasul nostru si de sus dintre stele ingerasii le priveau zambind cautandu-si numele…Au fost alaturi de noi imprastiind in bucuria lor norii ,drept dovada faptul ca dupa stingerea candelutelor si plecarea spre casa ploaia a inceput sa cada peste oras ca o rafala de lacrimi pentru ca sarbatoarea a luat sfarsit…
Speram ca anul viitor sa avem mult mai multi oameni alaturi,parinti de ingeri dar si simpatizanti ai acestora si impreuna suflet langa suflet sa inaltam gandurile noastre pline de iubire catre cer…

6 comentarii:

Corina spunea...

Imi doresc ca anul viitor sa aprindeti cel mult tot atatea candele, SA NU MAI MOARA NICIUN BEBELUS.

Steliana spunea...

Desi copilul meu si a celor de pe acest blog nu au fost bebelusi eu am aprins lumina si pentru ei.
Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe fii cerului si ai parintilor !

Narcisa spunea...

Frumos gest,frumoasa initiativa,sigur sufletele lor au vazut lumina si s-au bucurat...am aprins si eu si m-am rugat ca bunul D-zeu sa-i protejeze...

Lili spunea...

Am fost si eu ieri alaturi de voi Marilena cu o candela aprinsa pentru Ingerasii vostri!Dumnezeu sa-i ocroteasca!

Lili spunea...

Ingerasul tau Marilena este tare mandru de mama lui pentru tot ce faci pastrandu-i vie amintirea !Ploaia(ce a urmat)...sunt lacrimile lor de dor!

mariperijoc spunea...

Am fost putin dezamagita pentru ca ma asteptam sa avem alaturi mai multi oameni,dar stiu ca voi ati fost toate cu gandul si cu sufletul alaturi de mine si pentru aceasta energie pe care mi-ati trimis-o, va multumesc!