8 octombrie 2011

4 comentarii:

Tuchi spunea...

"nici culoare, nici zambet, nici soare..."
"cat sa traiesc rezist..."

sunt acasa, casa parinteasca, si dorm in camera mea, a copilariei mele atunci cand stiam ca tata, sprijinul si protectia mea e langa mine si nimic rau in lumea asta nu mi se poate intampla! acum sunt trista. viata mi-a mai dat un sut in fund care sper sa fie inca un pas inainte: trebuie sa merg inainte! ("caci tu m-ai invatat sa merg mai departe!")
daca tata ar fi inca langa mine as fi mai puternica, viata mea ar fi alta! am jucat un mare si greu teatru in fata lui si l-am facut sa creada pana in ultima lui zi ca mie mi-e bine, l-am mintit ca sa nu-i fac rau si stiu ca chiar si asa el stia adevarul, il simtea, tata ma citea din priviri! acum stiu ca el m-ar fi ajutat sa iau alte decizii in viata si eu ce-am facut? l-am mintit crezand ca asa e mai bine pt el, el iertandu-ma pentru fiecare durere ce i-am picinuit-o caci, cum chiar el mi-a zis intr-un moment de ultim luat ramas bun, "un parinte iarta!"
sunt trista... si il rog acum poate in ultimul ceas sa-mi dea un semn, sa ma ghideze, sa ma ajute...
iarta-ma tata!
te iubesc tata!
ajuta-ma tata!
mi-e dor si dorul asta doare atat de tare!!!!!

mariperijoc spunea...

Draga mea,tatal tau stie acum tot ce ai in suflet si sunt convinsa ca te ghideaza de acolo de sus...
Nu esti singura,Dumnezeu este cu tine,ingerii sunt in jurul tau...roaga-i sa te ajute si sa te sfatuiasca si ei iti vor arata calea...
Nu vreau sa folosesc cuvinte mari dar tu esti puternica,eu asa cred...ca esti o luptatoare,cu totii suntem...
Dumnezeu sa ne ajute!

Lili spunea...

Toate de pe acest blog am invatat lucrul cel mai greu:sa mergem mai departe fara cel drag langa noi,convinse fiind ce ei de acolo de Sus ne privesc si ne ajuta!Fii sigura Tuchi ca si tatal tau te va ajuta sa iei deciziile cele mai bune.Trebuie doar sa comunici ,sa te rogi mult si sa te "agati" de ceva(si ai de ce-fetita ta)pentru a putea merge mai departe.Ma rog Bunului Dumnezeu sa-ti dea putere si rabdare sa astepti schimbarile si linistea ce va veni! Te imbratisez cu multa duiosie si caldura!

Corina spunea...

Te imbratisez Tuchi draga mea, ai multa durere in suflet, se simte in cuvintele tale.Vorba Lilianei: trebuie sa te agati de trecut puternic, sa mergi inainte!
Stiu e foarte greu...