18 octombrie 2011

Bile energetice



4 comentarii:

Steliana spunea...

Multumim pentru expunerea acestor poze graitoare in care globurile de energie ce te insotesc cu atata
putere de concentrare ca sa poata aparea in fotografii si sa constituie o dovada vie ca ele sunt spiritele celor plecati care te iubesc si-ti multumesc pentru ce intreprinzi poentru ele.

mariperijoc spunea...

Acum cand am privit cu atentie toate fotografiile facute in acea seara am vazut in mai multe aparitia acestor bile energetice...

Narcisa spunea...

interesant...dar cred ca numai noi vedem si credem in aceste semne...multi sunt sceptici si nu se pronunta.

Corina spunea...

Am mai vazut asa ceva in alte fotografii.Eu cred in ele!Am citi destul pana in prezent si sunt sigura ca noi nu disparem de tot, ramane o forma de energie cu care ii invaluim pe cei care i-am iubit f mult.