14 octombrie 2011

Ma leaga durerea

Cand dorul va fi tot mai mare
Te va apasa tot mai greu,
Sa-ti amintesti ca langa tine
Eu voi veni tot mereu.

Din linistea ce-o port cu mine,
Iti voi transmite ne-ncetat.
Si cu a mea stralucire
Te voi inconjura imediat.

Caci de tu suferi plang si eu,
In lumea mea nu-mi este bine.
Si nu primesc din ce mi-e dat
Daca tu suferi pentru mine.

As vrea sa merg catre lumina
Dar de te vad plangand mi-e greu.
Si roata dau pe langa tine,
Dar nu ma vezi si plang si eu.

Si ingerii ma cheama acuma
In zbor cu ei sa ma ridic.
Dar eu spre tine-mi plec privirea
Si de durerea ta,pic!

Cad din inalt si stau cu tine,
Chiar de sunt singur pe pamant,
Nu pot pluti in fericire
Si sa te las aici plangand.

Mai stau putin pana-ti va trece
Si apoi in zbor eu voi pleca.
Voi cauta planeta rece
Si te voi astepta pe ea.

8 comentarii:

mihaela spunea...

test

Steliana spunea...

Pentru durerea celui care a pierdut pe cineva drag nu putem
decat sa ne plecam capetele discret si sa spunem crestineste
'Dumnezeu sa-l odihneasca in pace Fiu al cerului si al Pamantului"!

NUTI spunea...

Am incercat,stiind ca nu e bine
Sa plang neincetat,...caci Dzeu te-a vrut,
Sa-i spun inimii mele ca esti mereu cu mine
Azi iarta-ma c-am plans...ca n-am putut....

Narcisa spunea...

Superbe versuri...

mariperijoc spunea...

Ma bucur ca sunteti din nou cu mine pe blog.
Frumoase versuri Nuti!

Lili spunea...

Cum sa nu plang cand dorul de fiul meu ma usuca?...Cum?...Frumoase versuri Marilena!Toate ne regasim in ele.

Lili spunea...

Ma regasesc in versurile tale Nuti!Este bine sa dai glas(in versuri)trairilor tale.Te mai asteptam si cu alte versuri!

Corina spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti ce si-au parasit trupul mergand spre alte lumi..necunoscute.