9 mai 2011

4 comentarii:

Narcisa spunea...

Frumoase acorduri,te duc cu gandul departe...bine ati spus...noi traim cu picioarele pe pamant si cu gandul in cer...

mariperijoc spunea...

Am primit filmuletul de la Lili,fara sa stie ca eu o iubesc pe Lelia Mossora,ma regasesc in multe din versurile ei...le simt rupte din sufletul ei...daca ar fi dupa mine as pune aici multe ....si pe masura ce le descopar de acum o sa vi le arat si voua...

Steliana spunea...

Versuri si melodii de o
rara sensibilitate am ocazia sa
le revad la tine pe blog ,dar pe
You Tube eu le-am vizionat si apreciat mereu,
fara ca autoarea sa cunoasca durerea pierderii
din sufletul meu.

Lili spunea...

In multe din noptile mele de singuratate si dor,versurile si filmuletele Leliei Mossora mi-au fost leagan si balsam pentru suflet.Versurile sensibile si dureroase iti ating sufletul, din ele izvorand iubire neimplinita,tristete si dor...In multe din poezii va regasesc pe voi...Marilena ,Corina si Lili(nora mea)...fara sa stiu ca si voua va place Lelia Mossora.