29 mai 2011

Muza mea…

Azi toate gandurile mele
Din miez de noapte le dedic…
Si muza mea din alta lume
Ma tot ghideaza cate un pic.

Ca un copil invat azi pasii
Si drumul ce-l am de urmat,
Singura azi purtandu-mi dorul
Cu gandul spre alt tarm plecat.

Si tot ce-a fost candva frumos
Mi-apare acum ca intr-un vis,
In negura si-ndepartat
Pentru o clipa-n paradis.

Alegerile din vechime
Intr-un cosmar s-au transformat.
Platesc acum in asta lume
Magnet de ganduri agatat.

Si soarta azi imi pune-n fata
Ce ieri credeam gresit a fi,
Ca sa aleg o alta cale
Si sa-nteleg din “a gresi”.

Elev sunt azi la scoala vietii
Prioritati imi schimb azi toate,
Ma inconvoi in fata sortii
Si ma educ pe cat se poate.

Si cand pe trepte voi urca in toate,
Ma voi apropia de Dumnezeu.
Surazatoare voi intinde mana,
Spre lumea in care vom fi
TU si EU.

5 comentarii:

Lili spunea...

Da Marilena,apropiindu-te de Dumnezeu vei fi mai aproape de Vali care fii sigura ca este mandru de tot ce faci si scrii pentru el.
Frumoase versuri!

Steliana spunea...

Ai sa intelegi ca talentul tau latent
s-a trezit si inspirat mai mult
ca oricand acum ,cand tu crezi ca nu mai
ai o menire buna pe pamant ,dar fiecare dintre noi ne intrupam cu un anumit scop.
Al tau este sa exprimi atat de duios sentimentele umane cu care ne incanti pe noi
si care vor ramane scrise in inima generatiilor ce-ti vor urma.

mariperijoc spunea...

Ai dreptate Steliana cand spui ca nu mai imi gasesc menirea...sunt in cautare...ma intreb ce mi-a mai ramas de facut...
Va multumesc pentru ca sunteti alaturi de mine...
Versurile mele sunt asa cum spune Lili,triste ca sufletul meu...nu stiu cat vor bucura pe altii...dar e o forma de a ma descarca si imi aduc alinare...

Corina spunea...

Ce ti-a mai ramas de facut?
Pai..ti-au ramas cam multe:de crescut fetele, de trimis la facultate, de maritat si de ce nu de crescut nepotii.O multime de lucruri frumoase.

Narcisa spunea...

Versurile tale ne aduc alinare,ne bucura,toate simtim la fel,tu ne exprimi gandurile...nu mai am cuvinte sa desriu durerea,iar tu o faci atat de bine...gandim la unisol...