9 mai 2011

O veste buna

Cu bucurie am citit pe blogul lui Mihaela ca in iulie 2011 va avea loc in Bucuresti o intalnire pentru cei care au pierdut recent o persoana draga…
Nu exista taxa de participare si vor fi acolo si consilieri pshihologici care ii vor ajuta pe cei prezenti…
Trebuie sa va inscrieti pentru participare…
Felicitari Mihaela si multumiri domnilor pshihoterapeuti Livia si Octavian Caciuloiu care participa voluntar in acest proiect.
Mai multe detalii pe blogul “doliularomani”

http://doliularomani.wordpress.com/

3 comentarii:

Narcisa spunea...

Mi-ar placea sa merg,asta poate fi un prilej bun sa ne intalnim toate...

Corina spunea...

Daca mergeti mai multe, merg si eu!Sa bem o cafea impreuna!

Exista viata dupa doliu! spunea...

Dragele mele, in aceasta perioada primim inscrieri pentru un grup de suport si mi-as dori din tot sufletul sa gasim minim 6 participanti cu o pierdere similara (avem deja 10 persoane cu pierderi diverse).
Daca va ganditi sa participati, gasiti aici detaliile: http://doliularomani.wordpress.com/2011/05/07/inscrieri-grupuri-de-suport-gratuite-bucuresti-din-iulie/

Noi va asteptam cu drag! sa auzim de bine!

Mihaela Vlad