30 mai 2011

Pentru fetele mele


Un fulger cade peste mine
Si-n cer atunci zaresc o poarta
Ce ma atrage catre ea
Lasand in urma lumea toata.

Pe o fereastra de pe-o stea
Privesc in jos cu uimire,
Vazand ca las in urma mea
Doar lacrimi din iubire.

Pe fata mea se preling perle,
Ma doare tare jalea lor
Si-as vrea sa-mi mangai sotia
Sa nu mai poarte atata dor.

Si-n brate as vrea sa-mi strang copii
Ce plang acum la un mormant
Si sa le spun ca-n veci alaturi
Cu mare dragoste le sunt.

As vrea ca negrul ce il poarta
Sa-l risipesc din calea lor,
Sa pot sa schimb a mea soarta
Si sa le fac un viitor.

Le port o dragoste imensa
Si-as vrea sa pot povara grea
De pe-a lor umeri eu acuma
Cu usurinta s-o pot lua.

Ratacitori ii las prin lume
Fara de sprijin si ajutor
Si singure le las acuma
Sa se descurce-n drumul lor.

Cu rugamintea catre ingeri
Sa le vegheze ne-ncetat
Si sa le dea ce eu acuma
Pe veci cu mine le-am luat.

Tristetea lor e si a mea
Ma doare lacrima de jale
Asupra voastra voi veghea
Si va trimit o sarutare.

5 comentarii:

Corina spunea...

In aceste versuri parca ai vorbit in numele lui Vali.Eu asa vad.Daca gresesc imi cer scuze!Frumoase versuri...

mariperijoc spunea...

Nu gresesti Corina,vreau sa cred ca este un mesaj de la el...

Lili spunea...

Aceasta poezie este ca un ecou al plansului lui Vali care a plecat cu gandul la voi si care din inaltul cerului va vegheaza.Emotionante versuri...

Corina spunea...

Da, am intuit bine...Tu care l-ai cunoscut cel mai bine, cu siguranta ai stiut ceea ce el ar vrea sa va zica.Si nu te inseli.
Ma intreb cateodata daca ei chiar ne vad...ne simt..
te pup Mari

Narcisa spunea...

Foarte profunde aceste versuri,te admir Mari,pe zi ce trece descri tot mai frumos ceea ce simti,foarte frumos,felicitarile mele