27 mai 2011

Sclipire in univers


Privesc spre cerul plin de stele
Iscoditor si insistent,
Iti caut chipul printre ele,
De multa vreme e absent.

Si daca vad mai luminoasa
O stea in noapte stralucind,
Eu stiu ca-n zbor pe acel astru
O vreme tu ai poposit.

Ca zambetul de pe-a ta fata,
Sclipire da in univers
Si se reflecta ca o raza
Spre telul meu mult prea absent…

Ca o sclipire jucausa
Tu vrei acum sa ma mangai,
Surad si eu spre a ta steluta
Si te implor ca sa ramai.

Si ma-ncalzesc cu o speranta
Ca-n noapte tu vei straluci,
Si jucaus desen pe ceruri
Tu vei fi…

4 comentarii:

Steliana spunea...

"Si daca vad mai luminoasa
O stea in noapte stralucind"
Si eu Marilena draga privesc stelele
pe cer stralucind si gandesc ca poate
pe una dintre ele a poposit si spiritul
celui mai iubit copil, Florin al meu.
Sunt intru totul in asentimentul tau
si-mi face o deosebita placere cand citesc
si recitesc noua creatie a ta .

mariperijoc spunea...

Sunt fericita pentru ca impartasim aceleasi ganduri.Va multumesc pentru apreciere!

Corina spunea...

Cateodata si eu il caut pe Calin printre nori, ..ma uit si caut sa-i vad chipul sau macar ceva sa aduca cu el.Il caut in fiecare om, caut ceva din el in permanenta..peste tot, mereu.

Narcisa spunea...

Si eu privesc mereu cerul,si ma gandesc ca maicuta mea ma priveste printr-o stea...stiu ca e acolo sus,citeam ca stelele sunt ferestrele ingerilor...