30 mai 2011

Speranta

Firesc ar fi prin legea firii,
Copii parinti a ingropa.
Dar universul vru acuma,
Balanta asta a inversa.

Si ingerasi cu flori in mana,
Pe puiul meu l-au asteptat
Si veseli cu a lor iubire,
Pe trepte-n sus l-au tot purtat.

Noi pe pamant ramasi in urma,
Cu greu puturam accepta,
Ca soarele vietii noastre
Din ochii nostrii disparea.

Si bajbaind prin intuneric,
Pierduti pe-o lume fara sens,
Cu sufletul plecati in spatiu
Il cautam prin univers.

Si daca soarta noastra scrisa
Asa a fost sa induram,
Cu fruntea sus pe scara vietii
Va trebui ca sa urcam.

Nu ne-a ramas decat speranta
Ca intr-o zi vom fi si noi
Intampinati in capul scarii
De ingerasii cei vioi.

Cu bucurie-n acea lume
Pe cer vedea-vom rasarind,
Soarele nostru ce-l pierduram
Cu razele spre noi zambind.

Si suferinta si durerea
Atunci pe loc vor disparea
Iar pacea si iubirea clipei
Sufletul ni-l va inunda.


Pentru toti parintii care si-au pierdut copiii!

6 comentarii:

Steliana spunea...

Mi-a facut placere sa citesc noile
tale versuri si am regasit prin
ceea ce exprimi tu un prilej sa simt
mai putin apasarea pierderii si sa-mi umplu
gandurile si sufletul de caldura cu care
ne inconjori.

Lili spunea...

Multumim Marilena!Mult adevar in versurile tale..."bajbai"prin intunericul acestei vieti (fara sens),cu speranta revederii...

Modart spunea...

Ma bucur pentru tine ca esti o persona atat de sensibila si romantica,fapt atat de rar in lumea aceasta plina de hahalere,de mitocani...tu esti speranta si inspiratie pentru altii,stiai asta?
Iti doresc bucurie,bucura-te cu toata fiinta ta cel putin in anumite momente,traieste vesnicia din tine imbratisand Inaltul de dincolo de toate si de tot ce este efemer,lumesc.

Narcisa spunea...

Are dreptate Modart,tu esti pt noi inspiratie,speranta,mereu ai gasit puterea necesara de a lupta,de a merge mai departe,ai stiut sa ne ridici si pe noi de cate ori am clacat...esti o lumina pt noi...multumim pt tot ceea ce faci

mariperijoc spunea...

Va multumesc tuturor!Nu stiam ca sunt "inspiratie" pentru cineva...ma simt de parca nu mai am nici un rost pe aceasta lume...cu exceptia faptului ca mai am doua fiinte dragi care mai au nevoie de mine...
Ma bucur daca macar un strop din dorinta mea de a va ajuta sa duceti mai departe povara mult prea grea pe care o avem de dus ,s-a implinit...

Unknown spunea...

Dumnezeu sa- l odihneasca pe puiul meu care a plecat acum 3 ani