3 mai 2011

De ziua ta...

Astazi imi lipsesti mai mult ca oricand…
Mi-as dori sa te pot avea aproape,sa iti vad chipul si sa ma bucur de rasul tau…
Mi-as dori sa ma mai simt protejata de tine,sa le raspunzi celor din jur acum cand ai citit in cel mai intunecat ungher al sufletului meu si fiecare coltisor l-ai explorat cu simturile tale…
Si daca ar fi sa te mai am aproape,nu mi-ar mai pasa de nimic din ce se intampla in jur si nu mai m-as satura privindu-te…asa ca in vis…cand razi de mine cum ma minunez ca te pot vedea si ca te am aproape…si ma imbat cu cuvintele tale din vis cum ca de nimic nu iti pare rau decat ca m-ai lasat aici singura…
Te iubesc la fel de mult si as vrea sa te mai pot suna,sa pot glumi cu tine acum punandu-ti intrebarea ta preferata”ma mai iubesti?”
Uneori ma tem ca am strans in mine prea multa durere,iar cand ma gandesc la tine,de atata dor ai sa fugi…
Stiu ca ar trebui sa alung aceste sentimente , sa dau voie iubirii sa-mi inunde sufletul si sa te atraga catre mine…
Ma linistesc la gandul ca tu stii tot ce este in sufletul meu si pentru mine numai parerea ta conteaza…

7 comentarii:

Steliana spunea...

Lumina multa si pace in suflet ii
pot ura din pacate de data aceasta lui Vali.!

Lili spunea...

Acolo unde este Vali,sa-i fie bine ,iar Dumnezeu sa-l aiba in paza sa ,sa-i dea pacea si lumina vesnica!

Corina spunea...

Nici n-am putut citi de plans pana la capat!
Ceea ce ai scris este de o profunzime fara margini...nu stiu ce sa zic,....mai bine tac...
Intr-o zi...speciala..poate ne vom vedea intr-o ,,Calatorie a Sufletelor'' noastre, pe un taram inca necunoscut...cine stie...

Narcisa spunea...

D-zeu sa-l odihneasca in pace pe Vali,sa-i lumineze sufletul si locul de odihna...astazi eu ii zic La multi ani,pt ca pt mine toti cei plecati in lumea cea dreapta sunt vii,deci Vali este si va ramane vesnic viu...sunt alaturi de tine Mari,multa putere,nu esti singura,noi suntem aici...imi imaginez ce este in sufletul tau,stiu ca astfel de zile sunt foarte triste pt noi...fi tare scumpa mea,Vali este cu tine...asa trebuie sa gandesti..

mariperijoc spunea...

Va multumesc tuturor,stiam...simteam ca sunteti alaturi de mine si asta imi da putere...
In astfel de zile si mie imi este greu...nu stiu ce pot sa ii zic..."La multi ani" simt ca nu isi mai au locul...si voi imi confirmati ca se cade sa spunem un "Dumnezeu sa il ierte si sa ii dea lumina vesnica!"
Dumnezeu sa ii odihneasca pe toti cei adormiti!

rodica spunea...

Pace si lumina vesnica pentru Vali, Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. Iar tie , draga mea Domnul sa-ti trimita multa mangaiere si alinare in suflet, putere si credinta ca nimic nu se face fara voia Lui.
In aceste clipe , Vali este langa tine , iti simte toata dragostea si sufletul lui primeste toate rugaciunile si iubirea ta ...si intr-o zi, va veti reintalni din nou.
Cu mult drag te imbratisez si iti doresc multa pace si bucurie in suflet.
Maica Domnului sa te apere si sa te acopere cu Sfantul Ei Acoperamant.
Doamne-ajuta !

NUTI spunea...

Iarta mi intarzierea...dar cred ca Dzeu a asezat lucrurile asa...ca sa vin si eu azi sa fiu alaturi de tine ,Mari,si sa-l rog pe Dzeu ,sa-l mai invoiasca o zi pe Vali ,sa fie in preajma ta...
Ii trasmit si eu lumina vesnica,un Rai plin de iubirea Lui Dzeu..si sa se odihneasca in pace!!
Iar tie,Mari,liniste,putere si nadejdea intalnirii cu cei dragi plecati...atunci cand va orandui Dzeu !Te imbratisez,Nuti..