2 mai 2011

Adevar si tristete

5 comentarii:

Narcisa spunea...

Adevarata si frumoasa pilda,uratenia omului se vede dupa suflet,din privire,din vorbe,din fapte,indiferent ce ar purta...se spune ca ochii sunt oglinda sufletului,privind adanc in ei poti vedea frumusetea sau uratenia omului din suflet...

Steliana spunea...

Azi este PASTELE BLAJINILOR si se
aprind candelute pentru sufletul,
mai ales a celor care au parasit aceasta
lume prin moarte naprasnica, inec, accident,
sau fara lumanare.
Eu am fost la fiul meu la cimitir apoi
am numit pe o parte din cei care reprezinta tragedia acestui blog.
Sa le primeasca Dumnezeu lumina!

rodica spunea...

Dumnezeu sa le dea pace si odihna vesnica dragilor nostri plecati atat de vremelnic in bratele Tatalui ceresc!
Am fost si eu la cimitir ieri, la noi s-au facut pomeniri pentru cei adormiti .
Azi noapte am visat-o pe fiica mea , era atat de fericita , radea iar eu o imbratisam si o sarutam, parca nu mai vroiam sa-i dau drumul ...de mult, de foarte mult timp nu mi-am visat fiica si mai ales asa...poate dorul a fost asa de mare incat Dumnezeu mi-a trimis-o in vis sa-mi alin putin durerea si dorul strans in inima...poate sufletul ei a simtit dragostea si rugaciunile noastre.
Dumnezeu sa ne ajute si sa ne mangaie sufletul asa cum numai El poate si stie.
Lumina vesnica pentru cei iubiti!

Lili spunea...

La noi azi s-au dezlegat Sarindare doar la manastiri.
Lumina vesnica pentru cei plecati la cer!

Lili spunea...

Esti o fericita Rodica ,ca ai visat-o pe Alina!Eu de 2 luni nu-l mai visez pe Alin si nu stiu ce sa fac...mi-e asa dor de el!