19 mai 2011

Ingeri

3 comentarii:

Narcisa spunea...

Superb videoclip,eu am o obsesie pt ingerasi,toata casa am colectie de ingerasi de diferite marimi,sunt preferatii mei,ii iubesc,am citit ca sunt unele persoane care pot comunica cu ingerii,ce frumos....mi-ar placea sa pot vorbi cu ingerasul meu,sa-mi spuna cum este locul in care este maicuta mea...

Modart spunea...

Of,dar ingerul Ioanei d"Arc unde era cand a fost adusa in fata rugului...cate oribile,inimginabile atrocitati au fost si sunt in lume,pentru care e firesc sa te intrebi:unde era ingerul meu pazitor?,ori "de ce Doamne ai permis sa se intample asta?

Lili spunea...

Ai dreptete Modart ,sunt momente in viata cand iti pui asemenea intrebari:unde este ingerul pazitor ,unde este Dumnezeu?...de ce?...de ce?...M-am intrebat si eu acum 6 ani cand din greseala unui inconstient mi-am pierdut singurul copil...dar...