14 mai 2011

Viata in realitate

3 comentarii:

mariperijoc spunea...

Multumim Corina!

NUTI spunea...

traducere versuri..,f frumoasa melodia..

Chiar si cand incepe furtuna
Voi ramane puternic ca un copac in vant
Nimic nu va misca acest munte
Sau sa-mi schimbe directia
Cad din cer si sunt singur
Curajul din suflet imi va opri caderea
Nimic nu-mi va intuneca lumina din suflet

Dar daca voi continua
Nu va fi niciodata imposibil, nu azi

Pentru ca am ceva in care sa cred
Atata timp cat mai respir
Nu exista limita la ceea ce pot sa visez
Pentru ca am ceva in care sa cred
Misiunea de a continua sa urc
Nimic nu ma poate opri daca cred
Si eu cred in mine

Chiar si cand lumea incearca sa ma traga in jos
Spune-mi ca pot sa incers ma intorc
Nu-i voi lasa sa-mi stinga flacara, fara sa spun nu

Dar daca voi continua
Nu va fi niciodata imposibil , nu azi

Pentru ca am ceva in care sa cred
Atata timp cat mai respir
Nu exista limita la ceea ce pot sa visez
Pentru ca am ceva in care sa cred
Misiunea de a continua sa urc
Nimic nu ma poate opri daca cred
Si eu cred

Pot face orice
Sa deschid orice usa
Sa transform neconceputul in realitate
Vei vedea ca pot face tot

Cred
Atata timp cat respir
Nu exista limita la ceea ce pot sa visez
Pentru ca am ceva in care sa cred
Cred in
Misiunea de a continua sa urc
Nimic nu ma poate opri daca cred
Si eu cred in mïne

mariperijoc spunea...

Foarte frumos!Multumim pentru traducere Nuti!