11 septembrie 2011

Albe falfairi

Multi ma vad singura pe cale
Mergand cu zambet pe a mea fata,
Se mira unde-i a mea jale,
La lovituri cum mai fac fata.

Ei nu cunosc ca langa mine
Voi stati atunci cand imi este greu
Si ma ajutati sa-mi fie bine
Tot sprijinindu-ma mereu.

Si ma vegheati din vesnicie,
De rau vreti a ma proteja
Si impreuna pe vecie
Noi ne vom incuraja.

Voi stiti mereu a mele ganduri
Si lacrimi stergeti pe a mea fata,
Cu falfairi din albe randuri
Imi dati acum pofta de viata.

Caci ma iubiti si-n vesnicie
La fel cum va iubesc si eu.
Si zambete astazi ma-mbie
Sa nu ma plang de-mi este greu.

6 comentarii:

Steliana spunea...

Un nou an scolar incununat de succes
si multe bucurii doresc pentru fetitele tale.
Tie draga mea numai cuvinte de lauda pentru
incantatoarele tale versuri care imi ating
inima si sufletul.
Pup fetele

mariperijoc spunea...

Multumim Steliana!

Narcisa spunea...

Multumesc pt poezie,stiu ca ne este dedicata si noua...mereu vom fi aici gata sa ne ajutam una pe alta...se zice ca noi oameni toti suntem ingeri dar avem doar cate o aripa,de aceea cu cat ne unim cu atat putem zbura mai mult si mai bine...te imbratisez ingerul meu...

Corina spunea...

Mult succes la scoala fetelor tale..Mari!va pup pe toate

Lili spunea...

Sub aripa ta calda Marilena,inaintam si noi mai usor!Succes in noul an scolar le urez fetelor tale,iar tie intelepciune si putere sa le calauzesti pasii!Va imbratisez cu mult drag!

NUTI spunea...

Daca in restul timpului,corabia vietii mele ce umbla in deriva pe o mare tulbure, cu valuri ce incearca sa se domoleasca ....acum ,la inceput de an scolar , pentru mine, zilele devin si mai innourate,iar valurile mai mari...ca o saptamana mai tarziu sa retraiesc clipa despartirii de Cosmin...clipe pline de lacrimi,de regrete eterne,de durere si de dor imens ce se amplifica cu fiecare zi ce trece...
Mult succes la scoala fetelor tale,Mari,iar tie ,creionul tau cel ascutit ,sa-ti dea inspiratia de fiecare zi si sa scrii cele mai frumoase poezii!!
Va imbratisez pe toate ,Nuti!!