28 septembrie 2011

Depresie, Insomnie, Atacuri de Panica, Hipertiroidie

"Dupa decesul tatalui meu, am intrat intr-o stare acuta de tristete. Am fost foarte apropiat de tatal meu si disparitia lui m-a marcat profund. Am incercat sa imi modific obiceiurile, prietenii si familia m-au sustinut, au mers si la discutii cu un psiholog, am urmat si un tratament cu antidepresive. Starile reveneau si au izbuncnit si atacurile de panica. Disperat, l-am sunat pe dr. Tutu. Am inceput tratamentul in februarie anul trecut, cu acupunctura si niste produse din plante medicinale, cand a fost nevoie mi-a facut si focul tibetan si rearanjarea vertebrelor. Somnul mi-a devenit linistit dupa aproape 1 saptamana de la inceputul tratamentului, am inceput sa imi limpezesc mintea si sa ma simt din nou eu.

Dr. Tutu mi-a explicat ca socul mortii tatalui meu a creat un dezechilibru profund in plan psiho-afectiv, ceea ce a produs in zona tiroidei si a veziculei biliare tulburari functionale; nu l-am crezut si am facut niste analize de tiroida. Asa era, deja intrasem in faza de hipertiroidie. Mi-a prescris si un regim pentru revitalizare, am eliminat din alimentie cafeaua, nessul, alcoolul, tutunul si grasimile. Sincer, n-am crezut foarte mult la inceput ca o sa izbutesc, dar dr. Tutu mi-a aratat ca pentru probeleme mele de sanatate cel mai bun tratament a fost al dansului. Am inceput sa citesc mai mult despre acupunctura si istoria medicinei traditionale si realizez ca noi, ca oameni, ne-am indepartat cam mult de adevar, iar faptul ca ne-am nascut intr-o epoca nu inseamna ca trebuie sa calcam in picioare istoria stramosilor negand sau neintelegand. Acum sunt in postura celui care nu intelege de ce nu am facut mai devreme acest gen de tratament.

Va recomand tratamentele doctorului Tutu, mi-a fost si prieten si medic si m-a ajutat sa ma regasesc pe mine si sa accept plecarea tatalui meu."


http://www.pirasan.ro/pacienti_tratati/depresie_atacuri_panica_insomnie_hipertiroidie.html

Niciun comentariu: