15 septembrie 2011

Aripi pierdute


Astazi impartasesc cu voi bucuria aparitiei cartii “Aripi pierdute”,o noua carte de versuri in care am adunat o parte din poeziile pe care eu le-am postat pe blog si altele care descriu scene din viata mea prezenta…

Poeziile contin cuvinte alese de mine pentru rima si care nu sunt tocmai corecte din punct de vedere gramatical,de aceea va rog sa nu ma criticati prea aspru…
Va multumesc pentru incurajari si pentru sprijinul vostru moral.

Pretul cartii este de 10 lei(pret platit de mine pentru tiparirea ei) + taxe postale(6 lei)

11 comentarii:

ildy spunea...

Te felicit Marilena pentru noua ta carte ! eu cred ca sentimentele care le exprimi sunt cele care conteaza cel mai mult si care sunt foarte vii in poeziile tale! ''Aripi pierdute'' sau aripi frante...da asa ne simtim,,dar poate va veni o zi cand ni le vom regasi... ni le vom vindeca..chiar daca vor avea amprenta durerii ca o cicatrice pe ele...poate va trebui sa invatam din nou sa zburam...spre alte zari straine...Te pup si iti doresc succes in continuare !

Steliana spunea...

Coperta acestei de-a doua carti sugestiv
te indeamna ca ai prins aripi in cele ale
scrisului si ca succesul este inevitabil.
Felicitari din toata inima !

Narcisa spunea...

Felicitari Mari,ma bucur ca ai reusit sa faci ceea ce ti-ai propus in amintirea lui Vali...ne regasim in versurile tele..tine-o tot asa,pup.

Tuchi spunea...

Felicitari si din partea mea! Ai reusit sa-ti alini sufletul prin poezie si ai reusit sa alini si durerea noastra prin cuvintele tale!

Corina spunea...

Ce coperta minunata ai ales Marilena!Vorba d-nei Steliana, ai prins aripi...e f bine!te imbratisez ca pe o sora.

NUTI spunea...

Felicitari!!desi mi-e foarte greu in perioada asta..incerc sa-mi alin dorul si durerea imbratisandu-te pe tine si poeziile tale ...versuri in care ma regasesc si ma pierd in tristetea coplesitoare a lor...

mariperijoc spunea...

Va multumesc inca o data pentru ca imi sunteti alaturi!Este o carte trista ,cu multe greseli...dar este un inceput...si din greseli se invata!
Draga mea Nuti,mai ales astazi cand dorul este atat de mare te imbratisez,nu pot sa fac nimic sa il alin...dar pot plange impreuna cu tine.Dumnezeu sa va dea putere!

Lili spunea...

Frumoasa si sugestiva coperta Marilena!Incet incet talentul tau de a-ti exprima trairile in versuri,a capatat viata dupa...moarte.Felicitari!!Cartile tale sunt bucurie si alinare pentru noi si o provocare(incurajare)pentru ceice au talent dar nu au curaj sa scrie.Succes!

Steliana spunea...

Versurile tale imi merg direct la inima
si-mi ating sufletul, asa ca te rog
sa-mi facilitezi posibilitatea cumpararii
cartii.

Lili spunea...

Si eu te-am intrebat azi, de unde putem cumpara cartea?

mariperijoc spunea...

Cartea este la mine,astazi am trimis-o catre voi Lili si Steliana.Veti plati 16 lei la ridicarea coletului...
Va multumesc pentru apreciere!