19 septembrie 2011

In amintirea celor dragi care ne-au parasit


Ingerul meu

Puiule,eu stiu ca ma vezi
Dragoste eu stiu ca tu-n mine crezi

Esti inger si stiu ca si tu ma privesti,
Si pasii cand merg pe un drum mi-i pazesti,

Acum nu ma-ntreb de ce ai plecat,
Acum tot ce-ti cer floarea mea,
De-acolo de sus,ai grija te rog
Ai grija de inima mea,

Zambeste cu mine
Atunci cand zambesc,
Glumeste cu mine
Atunci cand glumesc,

Si stai langa mine atunci
Cand de dor ma topesc,
Priveste-ma-n ochi ,o, inger ceresc
atunci cand si eu te privesc,

Si te mai rog sufletul meu,
Da-mi forta copile,tu stii cum sunt eu,
Ramai langa mine,la bine si greu,
Vegheaza-ma tu,ca singura-i greu

In sufletul meu mereu viu vei fi
Cu tine de mana voi merge in fiece zi
Si nimeni in veci nu ne-o desparti
Esti suflet curat,
In veci neuitat,
Esti pur ca mereu
Esti ingerul meu.

Amarie Luminita



http://durerea-unei-pierderi.blogspot.com/2011/03/de-la-catina-pentru-cosmin.html

6 comentarii:

mariperijoc spunea...

Ce cuvinte ar fi fost mai potrivite astazi pentru Cosmin decat aceste frumoase versuri pe care Luminita autoarea lor le-a postat intamplator sau nu in aceasta perioada pentru el...si pentru familia lui.
Dumnezeu sa ii dea odihna vesnica lui Cosmin iar celor ramasi putere si liniste sufleteasca!
Multumim Luminita pentru aceste frumoase versuri!

Narcisa spunea...

Sfasaietoare versuri...durerea este prea mare ca sa o poti comenta....D-zeu sa te odihneasca cu ingeri Cosmin pt ca tu insuti esti un inger...

Steliana spunea...

Foarte graitoare si pur adevarate
dorinte in aceste versuri in care
si eu ma regasesc.
Felicitari autoarei!

NUTI spunea...

Multumesc din suflet,Marilena draga,sufletul tau bun a simtit ce simt si eu si regasesc in versuri exact ceea ce traiesc,,,de-un an incoace,si ceea ce voi trai de-acum incolo...cu gandul la cer,la ingerul meu,acolo unde Cosmin exista acum,si tarais pe pamant,pasind indecis...fara speranta si tinta spre ..nu stiu unde ...dar mi-as dori totusi un alt paradis...o alta viata...s-o iau de la capat...de la inceput...
Zbor lin,ingerasul meu si joaca-te,plimba-te,bucura-te acolo sus,la bunul Dumnezeu...si nu te-ntrista caci peste un timp voi veni si eu!!!

Corina spunea...

Nuti draga mea, ....cuvintele sunt sarace sa-ti spun ce simt...durerea ta nu se poate descrie.Sunt cu tot sufletul alaturi si te strang in brate.Dumnezeu sa-l odihneasca pe Cosmin!

Lili spunea...

Mai mult ca oricand Nuti azi,te-ai regasit in aceasta poezie care parca este o "Ruga catre copii nostri".Fii sigura ca de acolo de sus Cosmin iti va da putere sa mergi mai departe (caci tu mai ai atatea de facut!)si sa-i pastrezi vie amintirea prin tot ceea ce faci in memoria lui.Acelas sentiment ca al tau Nuti ,ca o adiere calda a trecut pe langa mine,m-a invaluit si a plecat odata cu,colegii lui, l-am avut si eu la parastasul de 1 an. Dumnezeu sa aiba grija de sufletul lui Cosmin,si de sufletul tau indurerat!