21 septembrie 2011

Pentru Costin-Valentin


"Dumnezeu sa te odihneasca cu sfintii Sai in locuri unde tristetea si durerea nu sunt cunoscute, iubirea mea...
Sper din inima ca de 9 luni de cand ai plecat de langa noi, printesele tale, esti intr-un loc unde ti-e mai bine decat aici.Ma rog in fiecare seara pentru sufletul tau, sa fii bine...si pentru noi, ca sa ne intalnim din nou in momentul cand Dumnezeu va hotari...
Realizez ca inapoi nu am cum sa te mai aduc, desi as da tot pentru un moment in bratele tale...asa incat nu imi ramane decat rugaciunea, care sper sa iti aduca liniste si tie si mie si sa mai diminueze din dorul asta imens din sufletul meu...Te iubesc enorm si o sa fii in inima mea toata viata, iar in viata cealalta sper sa fim din nou impreuna, la fel de fericiti, traind ca si printre ingeri...
Acum tu esti ingerul nostru pazitor...Te iubim...Dumnezeu sa te odihneasca, gurita mea !!!


Roxana

7 comentarii:

mariperijoc spunea...

Sunt cu sufletul alaturi de tine Roxana,cunosc zbuciumul acestor zile...Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe Costin si sa ii dea lumina vesnica!

Narcisa spunea...

D-zeu sa-l odihneasca in pace pe Costin,iat tie Roxana,sa-ti mangaie sufletul plin de durere...te imbratisez.

Tuchi spunea...

Odihna vesnica lui Costin! iar tie, Roxana iti doresc impacare sufleteasca si liniste alaturi de puiul tau!

Lili spunea...

O lumanare aprins si o rugaciune aduc si eu azi pentru sufletul lui Costin,Dumnezeu sa-l poarte spre limanul cel linistit si fericit!Iar tie Roxana,Dumnezeu sa-ti dea putere sa accepti,pentru a putea merge mai departe, sa o cresti si s-o ocrotesti pe Melissa(dovada vie a dragostei voastre),pastrandu-i amintirea lui Costin prin tot ce faci in memoria lui!Sunt cu sufletul alaturi de tine si te imbratisez!

Corina spunea...

Imi pare rau ca nu sunt langa tine sa plang alaturi de tine, Roxana, draga mea.Zilele astea sunt foarte grele pentru cei care raman pe pamant.Nu sunt cuvinte care sa te mangaie..in sufletul tau sa stii ca sunt langa tine.

Roxana spunea...

Multumesc din inima tuturor...Intr-adevar durerea din inima nu poate fii alinata nici cu mii de cuvinte frumoase.Dar imi da putere sa stiu ca mai sunt persoane care inteleg ca o asa pierdere nu se uita niciodata, indiferent cate luni sau ani au trecut.Durerea ne ramane in suflet, chiar daca invatam sa zambim, desi inima ne plange.Viata merge inainte, dar niciodata nu va mai fii la fel fara persoanele atat de dragi noua...Va multumesc ca sunteti alaturi de mine

NUTI spunea...

Cu cat trec zilele,lunile ,anii,dorul e si mai mare,iar durerea se infinge si mai tare in inima,ca, la si cel mai mic gand al nostru la cei dragi de sus ,apar din senin lacrimi ce curg pe obrazul trist...
Roxana,imi pare rau ca nu am fost alaturi de tine ,ieri,dar vin azi cu rugaciunea spre Dumnezeu ,sa-i dea Lumina vesnica lui Costin,sa-i aseze sufletul in cel mai frumos loc din Rai,si de acolo de unde EXISTA el acum,sa-ti trimita iubirea lui si sa-ti aline dorul...
Iar tie,liniste si puterea sa mergi mai departe!!sunt alaturi de tine si te imbratisez !!poop,pa...