2 septembrie 2011

3 comentarii:

Tuchi spunea...

da.. in doar in vise ii mai putem avea aproape! l-am iubit pe tata (altfel de iubire decat cea din cantec!) si zilele trecute plangem de dorul lui, un dor ce ma sufoca, ce-mi facea sufletul sa urle de durere, un dor imens de a-l imbratisa!
Dumnezeu mi-a scultat ruga si m-a lasat sa-l imbratisez! in vis l-am avut pe tata in brate, si simteam ca e o dorinta mare de a-l imbratisa asa ca l-am strans tare langa mine! m-am trezit apoi cu zambetul pe buze, impacata, linistita, fericita ca l-am visat (poate de un an nu l-am mai vazut in vis)fericita ca l-am imbratisat!
in vise ii puteam avea langa noi, in vise ei traiesc!!

mariperijoc spunea...

Te imbratisez Tuchi,inteleg durerea si nelinistea pe care o descrii...sunt convinsa ca noi toate o intelegem pentru ca am simtit-o...si cunosc si sentimentul de liniste sufleteasca si bucurie de dupa vis...numai in vis ne amagim ca ii avem aproape...
Sunt convinsa ca si tatal tau stie tot ce simti tu si cat iti e de dor...

Corina spunea...

In vise putem fi oriunde...cu cine dorim..