4 septembrie 2011

Fulgi albi

Fulgi albi cad azi către pământ
Pierduţi în drumul lor de îngeri,
Cu dragoste purtaţi de vânt
Să mângâie a noastre plângeri.

Să ne aline ei durerea grea
Ce inimi a pătruns ca un pumnal.
Şi să ne ghideze viaţa
Orientându-ne ca după un semnal.

De n-ar fi ei ne-am rătăci pe cale,
Nu ne-nţelegem rostul de acum.
Cu sufletul rău sfâşiat de jale,
Cum să trăim azi între două lumi?

Secătuiţi de tot şi fără vlagă
Ne mai târâm doar pentru a nu cădea,
Tot căutăm în jur ca să ne tragă
Un trecător grăbit în calea sa.

Să ne apucăm de mâna-i cu putere
Şi cu speranţă a ne ridica.
Fără a mai avea ce cere
Să încercăm cu el a ne mişca.

Pe drumul ferm, trasat cu pete albe
Lăsate acum din aripi mari de îngeri.
Am vrea să împletim din ele salbe,
Să ne apere ele de înfrângeri.

4 comentarii:

Narcisa spunea...

Foarte frumoase versuri,ma repet,felicitari Mari,pe zi ce trece cuvintele prind tot mai multa culoare si stralucire...pup scriitoarea mea,o femeie puternica cu suflet de inger...

NUTI spunea...

Felicitari ,Marilena pentru poeziile tale,sunt frumoase si coplesitoare in acelasi timp...reda comuniunea dintre noi ,cei de aici de pe pamant si cei dragi,plecati dincolo...te imbratisez cu iubire...si -ti urez mult succes si inspiratie in continuare!!poop...pa

mariperijoc spunea...

Va multumesc dragele mele!Va imbratisez pe toate si ma gandesc la voi in fiecare clipa...
Dumnezeu sa va dea putere si celor adormiti lumina vesnica!

Steliana spunea...

Desi nu-mi place anotimpul friguros
fulgii tai de nea descrisi cu atata
maiestrie ma faca sa indragesc iarna.