12 septembrie 2011

Un acrobat grǎbit…


Stiu in strafundul sufletului meu ca s-a tinut si ultimul tau spectacol.O umbra intunecata a cazut din varful cupolei, iar eu rad cu lacrimi mari, ce topesc culorile veseliei.
Am sa rad in aplauzele spectatorilor si nimeni nu va sti ce e in sufletul meu, pentru ca inainte de toate voi rupe toate afisele si nimeni nu va sti ca rolul clownului a fost interpretat de Calin Ahil.




,,Cand vei fi plecat
Nu vor mai fi amintiri
Va fi doar Amintirea a ceea ce-ar fi putut sa fie
Cand vei fi plecat
Imi vei fi ucis visul si odata cu el Sufletul
N-am sa mai fiu decat un trup
Ce-si va plimba printre oameni Absenta
Cand vei fi plecat
Imi vei fi luat cu tine pentru totdeauna
Singurele puncte de sprijin pe care le aveam
Si pe care in dictionare le gasesti numindu-se
Speranta,
Vis,
Credinta,
Sens,
Cand vei fi plecat
Se va fi facut dimineata
Si se va sfarsi un vis
Ce a tinut o noapte cu durata de ani
Cand vei fi plecat
Va fi murit o legenda
Si poate ca va fi murit insasi Poezia
Cand vei fi plecat
Inca nu voi fi invatat sa cred in imposibila iubire
Si astfel,
Nu-mi voi putea aminti niciodata de ea
Dar imi voi aminti-cand vei fi plecat-
Imi voi aminti si dincolo de moarte
De….Infinita Iubire
…si ma intreb daca nu cumva as trada
Iubirea,
Infinitul
Adevarul,
Timpul,
Iertandu-ti Plecarea.’’


Corina

11 comentarii:

mariperijoc spunea...

O rugaciune si o candela aprinsa pentru sufletul lui Ahil.Dumnezeu sa ii dea odihna vesnica!
Pentru tine Corina o stransa imbratisare,noi toate iti suntem astazi alaturi...

NUTI spunea...

Corina ,stiu ca pentru tine ,ziua de azi,ziua comemorarii lui Calin e o zi f trista,plina de lacrimi si durere si de dor imens....citindu-ti randurile printre lacrimi,te imbratisez si sunt alaturi de tine ,iar pe Dumnezeu il rog sa-l odihneasca in pace si sa-i dea lumina vesnica!

Narcisa spunea...

D-zeu sa-l odihneasca in pace pe Calin,sa-i lumineze sufletul si locul de odihna...sunt si eu alaturi de tine Corina...te imbratisez puternic si ma rog sa ai puterea sa treci si peste aceasta zi trista...

Steliana spunea...

Te imbratisez cu multa compasiune
si-ti doresc sa crezi pe mai departe
ca spectacolul dat de sotul tau se continua
si acolo "sus".
Un ropot de aplauze si o candela aprinsa
impreuna cu toata admiratia mea pentru
un asa talent.

Lili spunea...

Sunt sigura Corina ca din Arena Cerului Calin iti va da puteri sa treci azi peste aceasta durere, iar la noapte va veni in visul tau cu hainuta lui verde si nasucul lui rosu(cum spuneai tu) pentru a te face sa razi si a-ti alina dorul.Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Calin!

Corina spunea...

Va multumesc din suflet!Aproape ca -mi era teama sa intru azi pe blog si sa ma uit la fotografia lui.Stiu ca v-ati gandit azi la mine si va multumesc.

Roxana spunea...

Dumnezeu sa-l odihnesca pe Calin cu sfintii Sai...pentru ca de acolo sigur va putea sa se roage pt tine sa-ti gasesti linistea sufleteasca de care ai mare nevoie...El te vegheaza non stop..Suntem alaturi de tine si te imbratisam.Mai multe cuvinte nu-mi gasesc pt ca stiu ce e in sufletul tau...Te imbratisez doar...

rodica spunea...

Te imbratisez si eu si ma rog ca Dumnezeu sa-ti dea multa putere si mangaiere in suflet.
Pentru Calin pace si lumina vesnica !
Vesnica sa fie pomenirea celor plecati de langa noi .
Cu multa compasiune si intelegere , Rodica, mama Alinei.

Corina spunea...

Multumesc tuturor celor de pe acest blog, care mi-ati fost alaturi in aceasta grea zi.

ildy spunea...

Corina sunt alaturi de tine din tot sufletul!...cuvintele sunt prea sarace in asemenea momente..dar nu uita ca el este si va fi mereu cu tine,te vegheaza acolo de sus!
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

ildy spunea...

Corina sunt cu tot sufletul alaturi de tine! Dumnezeu sa il odihneasca in pace!Ei sunt si vor fi mereu cu noi,ne vegheaza acolo de sus...