28 septembrie 2011

Ultimul Juramant

by: Sammy del Santo


Cand patul nostru va fi gol
Si doar un scaun la o masa,
Zadarnic ma vei cauta, iubito –
Desi, cu tine sunt, in casa!

Cand frunzele cade-vor toate
Si primii fulgi se vor asterne,
Ma vei gasi, iubita draga,
Doar in gand sau poze terne.

Cand trupul tau se va asterne
In asternuturi reci si goale,
Si-n loc de pieptu-mi pe o perna,
Tu, capu-ti vei lasa agale,

Cand te va bate ploaia
Si te va bate vantul,
Sa stii, atunci, iubito,
Ca-s una cu pamantul.

Cand te va arde dorul
De amintirea-mi vie,
Sa nu privesti in urma,
Nici frica sa nu-ti fie,

Caci stiu: nu vei citi poemul
Ce ti l-am scris cu jind,
Tu-n viata ai alte repere:
„Prin viata, treci mereu zambind”
………………………………………..
Si-n fiecare noapte,
Cand vei visa la mine,
O aripa de inger
Cade-va peste tine!

…si imi va tine locul
Si te va incalzi…
Caci aripa de inger
Iubito, eu voi fi !



http://sammydelsanto.haipa.ro/2009/11/27/ultimul-juramant/

3 comentarii:

Corina spunea...

Superb poem...mi-ar placea sa cred ca langa mine este Calin...ca aripa lui ma acopera.

mariperijoc spunea...

Spun si eu ca si tine Corina,SUPERB!

ildy spunea...

Foarte frumoasa poezia intr-adevar superba !