19 septembrie 2011

Durerea unei mame


Azi s-a implinit un an ,copilul meu
de cand il rog nespus pe Dumnezeu
sa dea timpu-napoi si viata dinainte
Si ce s-a intamplat ,sa nu se-ntample.
Visuri si dorinte ale mintii si ale
sufletului meu ,care se impotrivesc
destinului implinit si care aluneca
si adera la lucruri imposilibile.
Degeaba o fi ea, ratiunea, dictatura
vietii ,ca sufletului meu nu ii pot
dicta nimic...si cum spuneam tututor
"gata, stiu si am inteles,de-acum
voi plange toata viata.." pentru ca
stiu ca nu te voi mai vedea,nu te voi mai
auzi,nu te voi mai intalni pe acest
pamant niciodata...
Stiti cum e acest "NICIODATA"??
pentru mine...ca o sulita ce-mi strapunge
inima,sufletul si care doare...doare atat
de tare ca de acolo izvorasc lacrimi,
lacrimi de dor ,de durere,de tristete..
Ma gandeam ieri la ultimele clipe ale
despartirii de tine,dragul meu copil,cand ziceam sa mai tin un pic
obrazul meu de fruntea ta rece,si rugam mamele
din jurul meu ,cu lacrimi in ochi si strigate
de durere ,sa-ti dam cate un pic din inima
noastra sa-ti bata inima din nou...
Off...retraiesc acele clipe ,si mi-e tare
greu sa mai scriu,lacrimi imi curg neincetat
..........offff
Imi promisesem ,cand am inceput sa scriu
ca voi incerca sa nu plang si sa cred ca esti alaturi
de mine si ca ce s-a intamplat a fost
din vointa lui Dumnezeu si ca de un an
Dumnezeu are grija
acum ,EL de tine ,pentru ca EL te-a vrut
acolo sus si ca eu nu mai pot schimba nimic,
numai ca sufletului ranit e de ajuns un mica amintire
sa-i apara si el deja e plin de lacrimi..
Dragul meu Cosmin,
"Dacã lacrimile ar putea înãlta o scarã si amintirile o cãrare,as urca în Rai si te-as aduce din nou acasã."

"Te iubesc si eu si tatu si Cristina si te vom iubi toata viata, iar daca si dupa moarte oamenii iubesc, atunci te vom iubi pentru totdeauna!"

7 comentarii:

mariperijoc spunea...

Nuti nu pot decat sa plang impreuna cu tine...Dumnezeu sa va dea putere ,pentru Cosmin o rugaciune!
Ma simt datoare sa imi cer scuze pentru ca nu am vazut intai mail-ul cu scrisoarea ta pentru Cosmin in care iti exprimi cu atata dor sentimentele si am postat altceva cu gandul la el si la voi...o poezie pe care autoarea ei a pus-o intr-un comentariu pentru voi sambata si care mi s-a parut potrivita...
Pentru ca imi place si poezia foarte mult nu voi sterge postarea,cu scuzele de rigoare...
Poate ca "asa a fost sa fie"

adriana spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca1

Narcisa spunea...

Dna.Nuti,sunt si eu cu gandul la dvs.am aprins lumina ieri pt.Cosmin,ma voi ruga pt el si pt dvs...imi imaginez durerea din sufletul dvs,nu mai am cuvinte...va rog sa incercati sa fiti tare,pt Cosmin,el va vede si va percepe durerea...urasc acest cuvant;sa fi tare!aveti dreptate,sufletului nu ii putem comanda,durerea va ramane toata viata...va imbratisez cu dragoste...D-zeu sa-l odihneasca in pace pe Cosmin...

Steliana spunea...

O alta mama indurerata care simte
prin ceea ce treci tu acum de opt ani,
ti se alatura in suferinta ,te mangaie cu o vorba si o speranta de mai bine.
Vesnica sa-i fie pomenirea minunatului
Cosmin!

NUTI spunea...

Va imbratisez din tot sufletul...a fost o zi plina de lacrimi care cadeau din senin...la cimitir aproape ca m-as fi culcat acolo...am simtit o liniste ...am pus obrazul pe poza lui ce o am lipita pe cruce ,,,si iar m-am intrebat "de ce a vrut Dumnezeu asa?"...deodata a adiat vantul ,iar pe spatele meu parca ar fi trecut ceva,,,o adiere mai puternica...
Liniste divina ,dragutu meu,pace si lumina acolo unde esti ,unde EXISTI!!Dumnezeu sa te odihneasca in pace!!

Corina spunea...

Cumplita zi!Multa putere draga mea sa poti trai cumva, cat o vrea dumnezeu.Lumina vesnica pentru puiul tau.Exista iubire si dupa moarte! Noi, cei care am pierdut atat, stim asta...simtim..

Lili spunea...

Citesc si lacrimi fierbinti imi brazdeaza fata...cunosc din plin aceste sentimente devastatoare de dor si neputinta in fata destinului...Imi permit sa o citez pe Lelia Mossora:" Durerea nu-ncape-n cuvinte,Astazi silabele-s seci,Mereu viata ne minte,Doar moartea iubi-ne-va-n veci"...Cu sufletul alaturi de tine Nuti inalt o rugaciune:Dumnezeu sa-l aiba in paza Sa pe Cosmin si sa-l odihneasca in pace!