14 septembrie 2011

Furnicarul

Prinsa in furnicarul vietii,
Am inceput sa uit si eu,
Ca trecatori suntem pe lume
Nu iei nimic din jurul tau.

Si cand necazul te loveste,
Dezmeticit realizezi,
Ca esti o frunza ce paleste,
Dintr-un copac cu frunze verzi.

Iti tot propui sa mergi pe calea
Cu aspiratii sufletesti,
Dar maine iar va bate vantul,
Uitand vrei sa te-mbogatesti.

Si fapte bune ai putine,
Caci raul stie a te-ndemna.
Iar tu alegi ale lui glume
Uitand ca ai sa mori candva.

Si fata-n fata il vei avea,
Nu vei putea a te desprinde.
Odata prins in gheara sa,
Sa iesi nu vei avea pe unde.

De aceea-i bine-n furnicar,
Sa luptam pentru a face bine.
Si-n minte sa avem mereu,
Ca va veni ziua de maine.

2 comentarii:

Steliana spunea...

E foarte bine-n furnicar dar
sa traim vrednici de lucruri mari
de armonie si ajutor.
Bietul meu copil mereu imi ura:
'Sa traiesti mami pana ajungi cat o furnica"!
Acum eu iti adresez aceasta urare
tie Marilena draga ,caci frumos graiesti.

Narcisa spunea...

Nu am cuvinte sa-ti mai spun cat de mult apreciez poeziile tele,felicitari pt creativitatea si talentul de care dai dovada in fiecare zi,pup ingerul meu