30 septembrie 2011

O invitatie...speciala

Cum doar cu gandire pozitiva si optimism nu se pot urni lucrurile, mai incerc si azi, pe ultimii metri, sa...ce, de fapt?!?
Sincer, nu stiu ce si cum sa mai fac, sa castigam mai multe voturi...Am inceput in forta si ne-am mentinut bine in clasament! Am trimis peste 10.000 de invitatii pe facebook, am tradus invitatia la vot in trei limbi si am trimis sute de mail-uri...Si totusi am ajuns pe locul 13....si se mai poate vota doar astazi pana la ora 16.001

Ce as putea sa mai spun in plus, pentru a convinge oamenii sa-si rupa 2-3 minute din timpul lor, pentru a face diferenta in viata unor oameni greu incercati?!? Daca ceream bani as mai fi inteles...
Nu am in spate o retea asa puternica precum concurentii de pe primele locuri si nici sa "joc" necinstit nu-mi place si nu vreau....
Am doar o motivatie foarte puternica si speranta ca oamenii nu si-au pierdut complet compasiunea...
Daca voi ati fi in locul meu, ce ati face ca sa strangeti multe voturi?...
Daca puteti face acel lucru, il faceti...va rog?...Nu pentru mine... ci pentru parintii care si-au pierdut un copil...
Cu ultimile puteri...la propriu si la figurat, mai lansez o invitatie la....umanitate...
Va multumesc!
Doamne ajuta!
Bianca Brad


Asta dureaza mai putin de 2 minute! ...mai mult dureaza sa scriu eu urmatoarele explicatii ;-)!..
1. Intrati pe https://raiffeisencomunitati.ro/program-de-granturi/,
2. Creati un cont (NU se cer date personale!), urmat de confirmare. Daca nu o gasiti in inbox, verificati in Spam.
3. Apoi dati click pe Proiecte depuse de ONG-uri ,
4. Dati click pe B(ucuresti) de pe harta galbena,
5. Mergeti la sectiunea - Servicii sociale si bifati proiectul ,,Alaturi de Parintii de Ingeri,"
7. In josul paginii dati click pe butonul "Votat" .
Si gata

4 comentarii:

mariperijoc spunea...

Sunt atatea comentarii rautacioase pe pagina cu proiectul depus de Organizatia EMMA incat ma doare sufletul...Cum pot unii cu usurinta sa arunce cu vorbele,fara sa realizeze ca taie in carne vie!?
Sa acordam doua minute si sa dam un vot acestui proiect care poate nu este bine intocmit dar salveaza vieti...Voi cei de aici stiti cat de mult inseamna sprijinul si vorba buna spusa de cineva...
Si pentru mine aceasta vorba calda a venit din partea lui Bianca Brad...
Multumesc Bianca,multumesc EMMA!

nuti spunea...

am votat,,,si am vrut sa mai votez o data si nu am mai putut...

mariperijoc spunea...

Multumesc Nuti,se poate vota o singura data...

mariperijoc spunea...

...si castigatorul (de pe penultimul loc ;-)) este: Organizatia EMMAAAAAAAA!!!!! -
"13. “Alaturi de Parintii de Ingeri” – 2095 voturi (3.52%) – 13.045 RON" :-))))))
HA!HA!...Se pare ca postarea "Feng Shui" pe status, de vineri, a functionat :-)))! Au trecut exact 4 zile!!!!

Acest mesaj il posteaza Bianca pe facebook...Optimismul si munca ei au fost rasplatite...Multumim celor care au facut posibil acest lucru!