8 noiembrie 2011

Mutilata pe viata

9 comentarii:

mariperijoc spunea...

Multumesc Catina pentru aceasta frumoasa surpriza!

Catina spunea...

Ma bucur din inima ca am putut sa fac o mica bucurie si totodata ma simt onorata sa va pun minunatele versuri pe aceste imagini.
Multa putere si curaj in continuare, ma linistesc citind versurile dvs. si cred ca nu sunt singura.Multumim!!! va imbratisez cu drag!!

mariperijoc spunea...

Cristina,nu am cuvinte sa iti multumesc...Te imbratisez suflet drag!

Steliana spunea...

O inedita minunatie de film cu
decoruri adecvate temei ,o binevenita desfatare a privirii ,
pentru care multumesc ochiului ager al celei care a postat versurile Marilenei pe o muzica minunata.

Carmen spunea...

Foarte frumoasa realizare. Simti ca si cum ti-ai auzi sufletul vorbind.

Narcisa spunea...

Superb film,minunatele tale cuvinte prind viata impreuna cu pozele si muzica,frumos.

NUTI spunea...

F frumos!! Multumesc din suflet "Catina"!!Stiu ca de acolo de sus ,un ingeras te-a inspirat si te-a ajutat sa o bucuri pe Marilena...Versurile tale ,Mari,au prins viata ,asa cum a spus si Narcisa, pe ritmuri lente si imagini induiosatoare...
Cu lacrimi in ochi ,te imbratisez cu toata dragostea sufletului meu ,Nuti

mariperijoc spunea...

Va multumesc voua si ingerilor pentru asta!Catina mi-a facut o mare bucurie Nuti...ma bucur daca va place si voua...Eu stiu ca versurile mele nu au valoare decat pentru mine dar cand vad un astfel de gest nu pot decat sa fiu miscata...nu am parte prea des de asa ceva...M-ati impresionat mult de ziua mea si astazi am mai primit o mare bucurie...Clar cineva aici pe pamant este alaturi de mine (voi "familia"mea) dar si cineva acolo sus...

Lili spunea...

Cu bucurie am asteptat sa reintru pe blog,dar si mai mare a fost bucuria cand am vazut acest filmulet!Felicitari! Felicitari tie Marilena pentru frumoasele poezii cu ,care ne hranesti sufletele!Felicitari tie Catina pentru realzarea acestor filmulete care au adus atata bucurie Marilenei si noua!Ai dat glas sufletului..!Si Vali si Cosmin sunt mandri de voi!