26 noiembrie 2011

Sterian a plecat catre cer...


Acum cateva minute Sterian ,tatal lui Corina a plecat pe drumul catre cer.Cu multa durere in suflet trebuie sa va dau acum aceasta veste…
Suntem alaturi de Corina si familia ei in aceste dureroase momente in gand si rugaciune…Sa ne rugam pentru sufletul celui plecat si pentru linistea celor ramasi…Sa aprindem o candela…Si noi suntem in doliu…
Dumnezeu sa il ierte pe STERIAN!

23 de comentarii:

mariperijoc spunea...

Draga mea Corina,nu exista cuvinte care sa te poata consola in aceste momente...Nu pot decat sa plang impreuna cu tine, sa aprind o candela si sa ma rog ca Dumnezeu sa isi trimita ingerii Sai sa il insoteasca pe tatal tau in drumul catre cer...Condoleante familiei!

mariperijoc spunea...

Corina,suntem acum aici adunate noi toate cele care am aflat trista veste...Ne pare tare rau ca nu putem fi cu tine in aceste momente...si stam aici pentru a ne simti mai aproape de tine...

Narcisa spunea...

D-zeu sa il odihneasca in pace si sa-i lumineze calea spre odihna vesnica...sunt alaturi de tine Corina,imi pare rau ca treci iar prin durerea unei pierderi...imi pare rau ca nu sunt langa tine...ma rog la D-zeu sa-ti mangaie sufletul si sa-ti dea putere sa treci peste aceasta incercare a vietii...

Lili spunea...

O,cat as vrea sa-ti fiu aproape(fizic)in asemenea momente Corina ,sa-ti pot alina durerea....dar...nu pot decat sa ma rog alaturi de tine pentru odihna sufletului tatalui tau Sterian!Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace in lumea celor drepti si buni!
Suntem cu tot sufletul si gandul alaturi de tine Corina!

Lili spunea...

Condoleante familiei!

NUTI spunea...

Draga Corina,stiu ca acum sufletul tau e sfasiat de durere si ca despartirea de tatal tau te prabuseste la pamant...de aceea ma alatur si eu celor de pe blog si ma rog impreuna cu ei pentru ca bunul Dumnezeu sa -l aseze pe tatal tau in locul cel mai frumos din Rai ,unde acolo nu mai este durere,intristare si suspin...
Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace pe tatal tau,Sterian!!
Cu gandul si regret in suflet sunt alaturi de tine Corina si-ti transmit condoleante ,tie si familiei tale!

Steliana spunea...

Corina, o candela aprinsa pentru
sufletul tatalui tau este acum
si la mine acasa, iar in clipele acestea de parasire, ne rugam toate din toate colturile
tarii,sa-i fie drumul lin.
Pe tine te imbratisez cu multa
compasiune si-ti doresc sa duci la bun sfarsit randuielile crestinesti.
Dumnezeu sa-l ierte!

mariperijoc spunea...

"Cele ce prin adâncul întelepciunii, cu iubirea de oameni toate le chivernisesti si cele de folos tuturor le daruiesti, Unule, Ziditorule, odihneste, Doamne, si sufletul robului Tau STERIAN, ca spre Tine nadejdea si-a pus, spre Facatorul si Ziditorul si Dumnezeul nostru. Amin."

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca ! Corina scumpa mea sincere condoleante! ...cuvintele sunt prea sarace in asemenea momente dar vreau sa stii ca suntem alaturi de tine .Te imbratisez cu multa compasiune ,Ildy.

Corina spunea...

Va iubesc f mult !

Steliana spunea...

Lumina daruita din toata inima
sufletului celui adormit Sterian,
sa ajunga la capataiul lui si
sa-i lumineze drumul fara de intoarcere.
Condoleante sincere familiei!

mariperijoc spunea...

Dumnezeu sa il ierte pe Sterian!
Suntem alaturi de tine Corina si noi te iubim si am vrea sa putem sa iti luam aceasta durere...dar nu putem decat sa plangem impreuna cu tine...

Narcisa spunea...

M-am culcat si m-am trezit cu gandul la tine...imi pare rau ca nu sunt langa tine dar sunt sigura ca simti dragostea mea si stii ca sunt cu tine...ma rog la bunul D-zeu sa-ti dea puterea de a trece peste aceasta noua pierdere...te imbratisez puternic si gandul si sufletul meu sunt la Brasov...

mariperijoc spunea...

Sufletul meu este trist...si acolo cu tine Corina...nu te-am sunat pentru ca ma gandesc ca tu ai acum altele de facut...dar vreau sa stii ca ma gandesc la tine...Te imbratisez!

Corina spunea...

Va multumesc mult ptr sustinere.Chiar daca nu ne-am vazut...eu va vad!Si va simt mereu langa mine.Tata e acum foarte linistit.Toti ai lui, bunicii, fratii lui, mama mea,.... Calin,... sunt sus la Cer.E a fost ultimul dintr-o generatie numeroasa.A avut o viata frumoasa si lunga.Va iubesc f mult!

mariperijoc spunea...

Cred ca toti cei enumerati de tine aici Corina au venit in intampinarea lui...Stii ca el percepe gandurile tale ca pe niste vorbe spuse cu voce tare si durerea ta o simte mult mai intens...tu ai citit despre toate acestea pana acum draga mea,stii ca ei acum sunt fericiti de revedere...un ochi ii rade de ce vede si altul ii plange uitandu-se la voi cei ramasi...
Te iubim si noi si suntem alaturi de tine!

Mirel Serban spunea...

Ma duc sa dorm putin la sanul odihnitor din care sunt, precum adoarme graul, toamna, la sanul caldului pamant!

Cantarile-mi vor tine locul la masa dragostei cu voi, si ne-ntalnim cand veti intoarce prin cate-o lacrima napoi.

Ma duc sa-mi iau o harfa noua si-o alta carte de cantari, si-un alt vesmant de cununie spre ziua dulcii asteptari.

Am sa ma-torc cand tot pamantul de graul sfant va fi-n verzit, si Cerul nou va fi-n vesmantul Ospatului sarbatorit.

Atunci cu mainile slavite vom legana ceresti finici, naltand spre zari nebanuite cantarile ncepute-aici.

Ma duc numai putin deoparte sa odihnesc un ceas, apoi,
In Dimineata-fara- moarte, cu Domnul voi veni la voi.
*****
Corina, chiar nu stiu ce sa spun, ... CONDOLIANTE, Dumnezeu sa aibe grija de sufletul tatalui tau si sa trimita o mangaiere pentru sufletul tau, in aceste momente doar El mai poate daca ... poate ajuta cumva.
Multa lume spune despre mine ca "ma pricep la cuvinte" ... acum ... parca toate cuvintele din lume au disparut ... pot varsa doar lacrimi alaturi de tine.

mariperijoc spunea...

Cu sufletul alaturi de voi in rugaciune spun astazi "Primeste-l Doamne pe robul tau Sterian si da-i lumina vesnica si tot ce ii este de folos.Iarta-i pacatele si lasa-l sa se bucure impreuna cu ingerii tai de viata fara de sfarsit!"
Dumnezeu sa dea putere si familiei!Condoleante!

mariperijoc spunea...

Uit zbuciumul
si-ndurerearea
din lupta-n
urma mea ramasa
si peste toate
simt uitarea
cum alba,
ca un val,se lasa.

Si chiar
din portile Divine
spre voi
imi mai intorc privirea,
caci si-n pamant
si-n cer cu mine,
intreaga,
eu va port iubirea.

T. Dorz

Narcisa spunea...

Sunt alaturi de tine azi...cand il vei conduce pe tatal tau pe ultimul lui drum din aceasta lume...te imbratisez si ma rog ca bunul D-zeu sa-ti mangaie sufletul si sa-ti dea putere...

poli spunea...

Condoleante pentru pierderea tatalui si Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Andreea spunea...

Cerul sa vegheze drumul tatalui tau, calatoria lui abia a inceput. Sunt alaturi de tine draga Corina, Dumnezeu sa ii odihneasca sufletul, iar tie multa putere si liniste.

corina spunea...

Sunt uimita de oamenii pe care i-am intalnit aici, pe acest blog.Cuvintele sunt de prisos!Va multumesc!