12 noiembrie 2011

Petale de suflet

Pe aripi de vant purtate spre cer
In zbor lin,plutesc acum ganduri.
Albe petale de suflet stingher
Ce-si lasa tristetea ascunsa-ntr-e randuri.

Albe,fragile,ca fulgii de nea
Stinghere pasesc catre tine.
Sunt decojite din inima mea
Ce ferecata tristetea si-o tine.

In zbor tu culegi mici petale
Cu dibacie incerci sa le-mbini
Din ele sa faci o floare
Cu gingasie sa le combini.

E floarea inimii mele
Cu dragoste vrei s-o pansezi,
Cu tine alaturi de stele
Mereu sa o pastrezi.

Si asa se-ntalnesc printre astre
Jumatati ratacite candva.
Pe taramurile albastre
Sperand ca se vor revedea.

Pana atunci ,fiecare in suflet,
Isi poarta povara-i grea,
Visand la ziua in care
Un intreg,fericiti vor forma.

4 comentarii:

NUTI spunea...

Si din sufletul meu cad mii de petale
Nu le las,le trimit in planuri astrale
Ca acolo sa se prinda intr-un mare buchet
Si cu ingerul meu sa danseze-n duet

Lili spunea...

Petalele sufletului tau Marilena,icarcate cu dragoste si dor ,s-au inaltat ieri la Cer odata cu rugaciunea si lumina aprinsa!

Narcisa spunea...

Nu stiu cum si ce sa-ti spun sa-ti pot alina durerea din sufletul tau bun...mi-as fi dorit ca in asemenea zile sa pot alerga la tine sa te tin de mana...D-zeu sa-ti mangaie sufletul si sa-ti dea puterea necesara pt.a putea trece peste zilele dureroase...pup ingerul meu.

mariperijoc spunea...

Faptul ca imi sunteti alaturi imi aduce alinare...Va imbratisez!