30 noiembrie 2011

Gand mesager


O usa-s suflet se deschide
Si ies acum incet pe ea,
Din ale mintii reci firide
Povesti de-aici din lumea mea.

Si gandurile-n dans se-mbina
Si libere-s si fericite.
Spre cer in zbor ar vrea sa vina
Ca o cosita impletite.

Cu ele-n zbor purtand iubirea
Tot cautand pe cineva,
Sa-si implineasca acum menirea
Si dragoste in dar sa dea.

Un dar din inima de mama
Ce fiu-n brate ar vrea sa-si ia,
Caci pentru ea asta inseamna
Minunea de a-l revedea.

Dar pana va sosi momentul
Cu ochii-n sus privind la cer
Trimite astazi numai gandul
Pe credinciosul mesager.

16 comentarii:

mariperijoc spunea...

La multi ani,Andrei!
La multi ani,Andreea!

Mirel Serban spunea...

Va doresc, tuturor celor ce purtati numele
Sfantului Apostol Andrei,
La multi ani!,
sanatate, impliniri, o viata lunga si binecuvantata de Domnul pe acest Pamant!
In alta ordine de idei, pentru ca maine va fi
ZIUA NATIONALA A ROMANIEI,
tuturor romanilor le doresc
MULTA SANATATE SI TOATE CELE BUNE!

LA MULTI ANI, ROMANIA !,

LA MULTI ANI, ROMANI !,
...
ORIUNDE V-ATI AFLA !

Steliana spunea...

Este ziua Sfantului ce ocroteste pe
romani ,ziua in care sufletul
invinge orice urma de tristete ,
cand tot ce a fost greu ti se pare
usor,iar bunul Dumnezeu sa decoreze fiecare raza de soare ce
ajunge la cei care poarta numele
Sfantului Andrei!

mariperijoc spunea...

O zi a bucuriei si o zi in care unele mame tanjesc dupa imbratisarea puilor lor...
Cu sufletul alaturi de toate mamele de ingeri !

NUTI spunea...

Mari draga,cu siguranta ,Andreiutul tau scump ,in zborul lui printre frumusetile Raiului,astazi de ziua lui ,iti trimite toata iubirea lui de ingeras si incearca sa simti ca e in bratele tale iar sarutarea ta pe fruntea lui micuta ,ii va incalzi sufletelul ;se va bucura daca tu ii vei zambi ,iar bucuria lui iti va aduce alinare...
La multi ani ,micutule Andrei,sarbatoare frumoasa acolo in Ceruri,alaturi de taticutul tau,iar din miile de stelute colorate care le vei primi astazi ,trimite-i si mamicii tale care va iubeste nespus pe amandoi!

mariperijoc spunea...

Stiu Nuti cata dreptate ai,as vrea sa ma pot bucura si eu alaturi de ei...dar inima mea astazi este imprastiata in mii de bucati ...degeaba incerc sa le adun impreuna...va mai dura un timp pana voi reusi...

NUTI spunea...

De sfantul Andrei,tuturor celor care poarta numele de Andrei si Andreea,o frumoasa si insorita zi ,pe pamant si in suflet,iar bunul Dumnezeu sa-i binecuvanteze si sanatate sa le daruiasca!!
La multi ani!

Mirel Serban spunea...

Pentru Marilena Perijoc

Mi-ai cântat cu glas de lacrimi, leganându-mă alene,
alinându-mi cu-al tău cântec lacrima ivita-n gene.

Si mi-ai plâns înfiorată cântecele duioşiei,
de-ai trezit în al meu suflet, cald, fiorul armoniei.

Mi-ai citit în ceasuri sfinte din Cazanii şi Scriptură,
a lui Dumnezeu iubire ele-n inima-mi crescură.

În singuratatea serii, luminat de raza lunii,
m-ai făcut să simt puterea şi odihna rugăciunii.

De durerea altor inimi te-am văzut plângând pe tine
şi de-atuncea port durerea altora şi eu în mine.

Pentru adevăr întruna te-am văzut fără de teamă
şi de-atunci ştiu c-adevarul e curaj şi luptă, mamă.

… A trecut în urmă vremea şi-ntr-o toamnă grea, târzie,
m-a răpit de lângă tine lumea largă şi pustie.

Ai vărsat atunci, amare, mii de lacrimi în năframă
şi cu inima zdrobită m-ai pierdut în zare, mamă.

Mult umblai de-atunci prin lume, multe ochii mei văzură,
multe şoapte mă chemară, multe vânturi mă bătură,

dar, din mii de lucruri scumpe de fiinţe si de nume,
tu-mi rămâi mereu fiinţa cea mai mult iubită-n lume.

… Astazi tot străin şi singur, şi departe sunt de casă,
dar sunt fericit, măicuţă, c-azi şi tu eşti credincioasă.

Şi că ştiu c-odată-n ceruri, unde nu mai sunt suspine,
fericit voi fi-mpreună, printre cei iubiţi, cu tine.

Dumnezeu să-şi dăruiască, scumpă mamă, mângâiere,
mâna Lui să-şi şteargă ochii de-orice lacrimi de durere.

Să-ţi văd chipul totdeauna luminat de bucurie,
cea mai fericita mamă, Doamne, mama mea să fie.

mariperijoc spunea...

Traian Dorz...multumesc!

Narcisa spunea...

D-zeu sa-i odihneasca sufletelul lui Andrei alaturi de ingeri si de tatal lui...La multi ani spun si eu astazi pt toti cei ce poarta numele Sfantului Andrei,ocrotitorul Romaniei...

mariperijoc spunea...

Doamne Dumnezeul nostru, Tu, Cel ce ai zis si s-a facut faptura, nu intoarce dumnezeiasca Ta fata de la noi cei pacatosi, ca sa nu vina asupra-ne mania cea groaznica si infricosatoare a durerilor, care este rodul pacatelor noastre pe care in toata ziua cu nesocotinta in chip nenumarat le savarsim. Noi suntem pacatosi si patimasi, netrebnici si plini de rautate, iar Tu esti izvorul vietii si al milostivirii; nu ne lasa, Doamne; nu trece rugaciunea noastra a pacatosilor, nici nu rasplati noua dupa nelegiuirile noastre, ci, pentru ca nu sintem vrednici a castiga prin sarguinta cea de toate zilele milostivirea Ta, daruieste-ne-o Tu, Doamne, ca un preamilostiv. Pentru rugaciunile apostolului Tau Andrei, daruieste-ne noua sanatate si viata ferita de toata rautatea. Pentru pomenirea lui cea de azi ne intareste cu darul Tau cel stapanitor, ca din adincul inimilor noastre, cu bucurie sa laudam praznuirea lui, si sa slavim preasfint Numele Tau, in vecii vecilor. Amin.

Lili spunea...

Azi este sarbatoare in Cer...cei plecati Acolo cu prenumele de Andrei si Andreia,petrec alaturi de ostile ingeresti!...Le trimitem si noi darul nostru:o rugaciune spusa in soapta si o candela aprinsa sa le lumineze drumul in Imparatia lui Dumnezeu!
Mangaiere sufletului tau Marilena in aceasta zi trista pentru tine!...

Lili spunea...

Azi este sarbatoare si pe pamant...La multi ani,celor care poarta numele Sfantului Andrei!

Corina spunea...

LA MULTI ANI ANDREI!
LA MULTI ANI ANDREEA!
La multi ani tuturor romanilor!
Marilena, priveste in sus, spre cer, spre stele, poate ca ele sunt lumini, prin care cei de Sus vor sa ne transmita ca sunt bine, fericiti!

rodica spunea...

Draga mea sunt alaturi de tine cu sufletul , te inteleg atat de bine , doar speranta ca ei , cei dragi plecati la ceruri,sunt bine ,ne dau puterea de a merge inainte .
Dumnezeu si Maica Domnului sa-ti mangaie inima.
Te imbratisez cu mult drag.

mariperijoc spunea...

Va multumesc tuturor pentru ca va ganditi la mine,gandurile voastre bune mi-au dat putere...
Dumnezeu sa va aline sufletele si sa va dea linistea sufleteasca de care aveti nevoie!