11 noiembrie 2011

Dor de voi


Cu sufletul pustiit si lacrimi amare, dar cu zambetul ce-am invatat a il purta pe buze… vreau sa fii mandru de mine astazi…cand oricat de mult ma doare realizez ca sunt neputincioasa,nu pot face nimic sa te aduc inapoi,sa te vad macar pentru o clipa…
Mi-e dor de voi amandoi,de rasul si galagia voastra,de optimismul vostru,de acele cuvinte cu care ma linisteai de fiecare data”totul va fi bine!”
Mi le repet acum in clipele cele mai grele,ca un ecou al vocii tale,chiar daca mie nu imi iese…
Dumnezeu sa va dea tot ce va este de folos si sa va tina impreuna cu ingerii Lui,undeva intr-un coltisor plin de verdeata,acolo unde durerea si intristarea noastra nu va mai ajung…si totul va fi bine!

Zbor lin Madalin si Ecaterina!
Dumnezeu sa te odihneasca in pace Stefan!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Lumina vesnica pentru cei doi, Madalin si Ecaterina.Dumnezeu sa-i odihneasca!

mariperijoc spunea...

Mi-as dori ca rugaciunile noastre sa ajunga la voi pe aripi de vant ca niste petale de suflet zburand …Iara voi ,privind catre pamant sa ne trimiteti pe raza de stea zambete…sa ne lumineze intunericul asternut peste suflet,sa ne topeasca din gheata depusa pe inima,sa ne insenineze ziua…caci stiu,maine unuiti vom fi impreuna vii si mortii alaturi de ingeri cantand in fata Creatorului si suflet langa suflet aproape…
Si fiind o zi de pomenire a celor plecati intr-o lume mai buna spun acum si voi spune si maine alaturi de ei”Dumnezeu sa dea odihna vesnica tuturor celor adormiti!”
Multumesc “anonim”pentru petalele inaltate catre cer!

Steliana spunea...

Alaturi de durerea ta stau si eu
cu gandul de a te putea sustine,
de a te ajuta sa treci mai usor peste ziua de maine si de a ma ruga pentru vesnica lor pomenire,
iar ascensiunea lor pe treptele
spirituale sa aiba cat mai multa lumina!
Te imbratisez draga mea, cu multa compasiune.

Corina spunea...

Anonimul de sus eu sunt.

Lili spunea...

...Intru fericita adormire,vesnica odihna da,Doamne,sufletelor adormitilor robilor tai:Madalin,Ecaterina si Stefan ,si le fa lor Vesnica Pomenire....!

Lili spunea...

Sunt azi cu sufletul ,cu rugaciunea si gandul alaturi de tine Marilena! Te iubim!

Narcisa spunea...

Ma voi ruga si eu astazi pt sufletele lor,sa le lumineze Domnul locul de odihna acolo unde dreptii se odihnesc,sa-i ajute sa-si gaseasca odihna si linistea...te imbratisez ingerul meu,stiu ce este in sufletul tau mai ales azi...sufletul si gandul meu sunt acum in biserica cu tine...fi tare...te iubesc mult.

mariperijoc spunea...

Va multumesc pentru rugaciunile voastre si pentru gandurile voastre bune indreptate catre mine...Mi-au dat putere...
Astazi este una din zilele cand prefer sa nu vorbesc,las sufletul sa o faca pentru mine...
Dumnezeu sa ii ierte pe toti cei adormiti!

NUTI spunea...

Pe trei norisori imaculati si pufosi,sufletele lui Madalin,Ecaterina si Stefan coboara pe Pamant si sunt alaturi de tine Mari si de ceilalti dragi ,patrund in inimile voastre si sunt dornici sa va aline dorul si suferinta.Nu trebuie decat sa deschideti fereastra inimilor voastre si sa va lasati purtati de dragostea lor,sa o simtiti si sa o primiti...
Sunt alaturi de cei in suferinta si impart dorul nesfarsit ce se amplifica cu fiecare zi ce trece...
Dumnezeu sa -i odihneasca in pace pe Madalin ,Ecaterina si Stefan si sa le dea Lumina Vesnica!