3 noiembrie 2011

O femeie puternica


Azi se implinesc 2 ani de la operatia care mi-a mutilat trupul si mi-a luat glasul. Am stat mult si m-am gandit daca sa postez gandurile, sentimentele si trairile mele de azi, sau nu.
Dar nu am putut sa nu ii spun surorii mele : Renatte nu o sa am niciodata suficiente cuvinte sa iti multumesc, si daca sunt acum aici si sunt bine, e mult datorita tie.
Nu am putut sa nu ii spun fiicei mele : Timeea, dragostea lui mama, ea cea care ma aude la telefon, pentru ca simte ce traiesc si aude ce gandesc . Inger, nu as mai fi fost daca tu nu ai fi fost si tu stii asta. Iar pentru faptul ca ingerasii mici ma inteleg ce spun, ce fericire mai mare as putea trai. Sunt atat de mandra de tine, soarele meu. Iti multumesc ca esti fiica mea.
Ii multumesc lui Florin care aici pe pamant a stat pana m-a vazut pe picioare, dupa care a plecat ca sa ma poata ajuta mai mult de acolo din cer. Iti multumesc iubitul meu.
Ii multumesc mamei si ii cer iertare pentru suferinta ce a trait-o din cauza mea. Nici o mama nu ar trebui sa isi vada copilul suferind.
Ii multumesc lui Razvan, care a trebuit sa fie barbatul puternic al familiei.
Ii multumesc lui Tina si imi cer iertare pentru toate grijile ce i le-am facut.
Le multumesc tuturor celor care au fost langa mine si care nu pot sa nu spun, m-au ajutat cu bani, un ajutor de loc de neglijat, care mi-au dat de mancare, care mi-au spus o vorba buna .
Ii multumesc patronului meu, Andrei, pentru ca mi-a dat o ocupatie, fara de care nu as fi fost acum asa , mi-a dat un salar fara de care nu as fi facut fata nevoilor vietii.
Ii multumesc lui Aida care nu m-a lasat nici un pic sa cad, sau daca am cazut a fost cea care m-a prins si m-a ridicat cu forta, daca eu nu am vrut sa o fac.
Le multumesc colegilor, care nu au vazut in mine o femeie handicapata ci o colega, parte din intreg colectivul.
Nu exista un om pe care sa il cunosc in viata mea si pentru care sa nu am motiv sa ii multumesc, pentru ca toti au fost langa mine si m-au ajutat intr-un fel sau altul.
Nu pot sa le multumesc personal lui Vlad, Pusi si Delis, Liviana, Ponti, Sonia si Daniel, Dorutu si Sorinela, Ica si Dan, Vali, tanti Sorica, Mariana si Milos, Adina si Gheza , si imi cer scuze pentru cei multi pe care nu i-am numit dar sunt la fel de importanti pentru mine.
Mai vreu sa le multumesc tuturor prietenilor de pe FB, in parte, dar asta ar insemna sa numesc o lista de 193 deprieteni. Fiecare la un moment dat a avut un cuvant, o poveste, un cantec, un gand, care m-au ajutat sa fiu cea care sunt acum.
Dar in primul rand ii multumesc lui Dumnezeu, ca mi-a pastrat sufletul curat, ca nu m-a lasat prada gandurilor negre si necurate, ca mi-a pastrat iubirea in suflet, pentru oameni, pentru tot ce ma inconjoara, ca nu m-a lasat prada deznadejdii, ca a fost langa mine tot timpul, ca mi-a dat intelepciunea sa vad frumosul din oameni. Iti multumesc Doamne pentru toti oamenii pe care mi i-ai dat aproape si fa Doamne sa pot sa ii ajut si eu macar atat cat au facut ei pentru mine daca nu o sa pot mai mult.
Dupa cum spuneam am stat mult si m-am gandit daca aceste ganduri sa ramana doar intre mine si Dumnezeu sau sa le postez aici, dar atata timp cat traiesc intre oameni, tot ce traiesc e intre mine si voi, asa ca trebuia sa va spun.
Sa va dea Dumnezeu la toti sanatate, ganduri bune si sa primiti tot ceea ce va doriti.

Carmen Ionescu

11 comentarii:

mariperijoc spunea...

Pe Carmen am cunoscut-o pe FB...a trecut ceva vreme de cand s-a inscris aici pe blog dar spune ea nu are experienta blogului si nu ne-a semnalat prezenta...Abia astazi am aflat la ce incercari a supus-o viata...Mai intai boala apoi pierderea sotului...Dumnezeu sa ii dea putere!
Te imbratisez Carmen,bine ai venit in "familia noastra" de pe blog!

Narcisa spunea...

Va inteleg durerea si va sustin...cu gandul meu bun catre dvs.si cu o imbratisare care sa va dea putere...

Steliana spunea...

Te primim cu drag in familia noastra,a celor care sufera ,dar primesc o vorba buna si o imbarbatare de fiecare data cand au nevoie.

Carmen spunea...

Numele meu este Carmen, Eu sunt cea care azi de dimineata m-am trezit in amintirea a ceea ce mi s-a intamplat cu doi ani in urma si retraiam durerea acelei clipe in care m-au trezit din anestezie si mi-au confirmat temerile , imi scosesera corzile vocale. Dar cu toate traumele ce le-am suportat de pe urma unei asemenea operatii, precum si ingrozitorul tratament ce se face pentru cancer, nu m-am lasat niciodata prada deznadejdii.
La numai 2 luni si jumatate dupa operatie, la 3 zile dupa ce am incheiat tot tratamentul l-am pierdut pe sotul meu, si asta a fost deja prea mult.
Daca nu as fi avut familia minunata ce o am alaturi de mine, daca nu as fi avut zecile de oameni care m-au cunoscut, care m-au ajutat si care au fost langa mine, nu as fi fost acum aici, sa va povestesc voua, sau sa fiu pe facebook, acolo unde am multi prieteni.
Acesta a fost motivul pentru acre am scris aceste randuri, acesta a fost motivul pentru care am simtit nevoia de a multumi tuturor, pentru ca fara ei, eu m-as fi pierdut undeva pe cararile vietii si nu mi-as fi gasit linistea care o am acum.
Va multumesc ca ma primiti in randul vostru si sper sa va pot fi de folos cu experienta mea, sper sa va dau din puterea mea si sper sa fiti langa mine atunci cand obosesc.

MEG55 spunea...

Carmen,sa ai sanatate si cred ca esti convinsa ca puterea divina este cu noi mereu....:)))indiferent in ce situatie ne gasim, trebuie sa gindim ca exista solutii pentru depasirea momentului greu prin care trebuie sa trecem la un moment dat.Doamne ajuta!

NUTI spunea...

Te imbratisez Carmen!!Nu te teme..aici,sa stii ...nu ai nici un handicap...chiar daca nu ai glas,vorbele tale sunt auzite ,sunt simtite ,sunt percepute...Aici vei fi sigura ca nu te ocoleste nimeni si ca durerea ta e impartasita cu cei de blog,un blog al impacarii de sine ,al sustinerii morale,al regasirii ,al prieteniei,al povestilor noastre ,ce toate au un numitor comun:DUREREA UNEI PIERDERI...
Dumnezeu sa-l ierte pe sotul tau ,sa-i dea lumina vesnica iar tie sa-ti dea puterea sa mergi mai departe!!

mariperijoc spunea...

Dumnezeu ne scoate in cale oameni care sa ne ajute atunci cand avem nevoie...Tu si noi toate am avut si avem alaturi de noi astfel de oameni...nici intalnirea noastra de aici nu cred ca este intamplatoare...
Aici va fi mereu cineva Carmen,incercam sa ne sustinem reciproc...noi toate avem momente in care obosim...Te imbratisez,nu esti singura...noi iti suntem alaturi...mai ales in aceasta dureroasa zi cand amintirile iti rascolesc sufletul....

Corina spunea...

Am citit povestea ta, Carmen si am ramas f impresionata de cele traite.Aici ne-am construit datorita Marilenei o ,, casuta'', eu asa numesc acest blog , care ne-a oferit ,,adapost in zilele grele''.Hai si tu in ea!

Narcisa spunea...

Of,am ramas fara cuvinte citind prin ce ati trecut...noi vom fi mereu aici,ne vom sustine,cand o sa va simtiti obosita...noi va vom ridica...si impreuna vom trece peste greutatile vietii...D-zeu sa vegheze asupra dvs.si sa va dea multa putere...sarut-mana.

Carmen spunea...

Sa dea Dumnezeu putere la toata lumea incercata de dureri, putere sa nu ne lasam sufletul pustiit, putere sa ne ridicam din fiecare cazatura, putere sa ridicam privirile spre cer, putere sa zambim si sa aducem altora zambete, .... putere sa traim fiecare zi.

Narcisa spunea...

Imi imaginez cat de grea este aceasta zi pt dvs...va imbratisez puternic,in speranta ca va voi da putina putere...