18 noiembrie 2011

Masca

Unii se nasc sa se prefaca
Pe toti din jur ii pacalesc.
Si chiar de-i mint acum,ce daca?
Cu vorbe dulci ii incalzesc.

Si sunt iubiti atunci cand poarta
Pe fata lor frumoase masti.
Caci pana ajungi sa vezi in suflet
La fata lor atent privesti.

Dar vine-o zi cand rautatea
Sa iasa-n fata-si va dori,
Pe loc atunci plesni-va masca
Doar adevar se va zari.

Caci daca tu dai doar iubire
Universul iti e dator.
Si cu a sa dorire
Te rasplateste-n viitor.

Si cei ce vad vor regreta
Ca n-au stiut sa pretuiasca,
Ce tu ai incercat sa dai
Fara a purta vreo masca.

7 comentarii:

Lili spunea...

Bine ai revenit Draga noastra Prietena Marilena!"Casa "noastra(blogul) a fost rece si pustie fara tine!...Asteptam sa ne aduni la"gura sobei"sa povestim...
Referitor la poezie...in viata nu intotdeauna avem parte de oameni sinceri si de multe ori mastile unora ne pacalesc...si dezamagirea este mare...dar mergem mai departe ignorandu-i.Te imbratisez!

NUTI spunea...

Ai revenit cu o frumoasa poezie si f adevarata in ceea ce spui .Asa e ,nu ne uitam la suflet ,ca acolo e mai greu de patruns si adesea suntem inselati de aparente!

Steliana spunea...

Ma bucur nespus ca esti prezenta
si sper sa realizezi ca fara tine
noi toate suntem dezorientate,
tu esti pionul si punctul
nostru de sprijin.
Poezia ta exprima o realitate
din ce in ce mai des intalnita ,
dar din fericire neaplicabila
pana acum si FAMILIEI NOASTRE.

Narcisa spunea...

In primul rand bine ai revenit....a fost asa rau fara tine...pustiu...m-am simtit singura...poezia este superba,parca telepatia te-a facut sa o postezi pt a-mi alina sufletul...am parte de acei oameni cu masca....rautatea a partuns prin masca...nu inteleg de ce unii oameni sunt asa rai?de ce te lovesc?de ce le place sa raneasca?mai greu este cand primesti lovituri de la cine nu te asteptai niciodata....dar eu cred ca D-zeu le vede pe toate...pup,

mariperijoc spunea...

Ma bucur sa fiu din nou cu voi...imi era dor...
Poezia am scris-o cu ceva vreme in urma dar din nefericire exista astfel de oameni,prefacuti...si cu mai mare trecere uneori...Asa cum spune Narcisa Dumnezeu le vede pe toate si pana la urma adevarul triumfa...Capul sus draga mea Narcisa,nu merita sa te necajesti din cauza lor!

lacrima_1965 spunea...

Sotul meu posta pe un forum de prieteni sub numele de "Masq".
Dupa nenorocirea cu care ne-a lovit, mi-am dat seama ca numele si l-a ales cu grija, dar noi n-am fost suficient de inteligenti ca sa ne dam seama ca purta o masca intotdeauna.
Nici nu mai stiu cine a fost cu adevarat; nici nu mai stiu ce a fost adevarat in viata noastra !
Dar stiu sigur ca nu voi mai avea incredere niciodata in nimeni, de la el incoace !
Poate ca toti purtam o masca, dar cea pe care a purtat-o el m-a distrus pe viata.

mariperijoc spunea...

Nu pot decat sa iti trimit o imbratisare virtuala draga mea,sunt cu sufletul alaturi de tine...inteleg, chiar daca nu am trait asa ceva,durerea si confuzia din sufletul tau...
Dumnezeu sa iti dea putere si liniste sufleteasca!