2 noiembrie 2011

Multumesc

9 comentarii:

mariperijoc spunea...

Astazi lacrimile mele au fost de fericire.Nu trebuie sa iti faci grija Narci ca nu ti-a reusit filmuletul...surpriza pentru mine a fost mare!Am inceput ziua cu o tristete in suflet dar telefoanele primite si surpriza de la voi mi-a umplut sufletul de bucurie...Simt dragostea voastra si ma simt onorata ...Va multumesc din suflet!
Stiu Steliana si Lili ca ati contribuit si voi la surpriza de astazi...Multumesc!
Ma simt mandra sa fac parte din aceasta "familie"...Va iubesc pe toate!

sTELIANA spunea...

O zi de nastere este un moment
special pentru a face planuri noi, iar eu iti doresc ca noul an sa-ti umple sufletul de bucurii,realizari de tot felul si
multa sanatate!
LA MULTI ANI!

Steliana reprezinta si pe Lili spunea...

Desi ea este departe de casa m-a rugat ca si in numele ei sa primesti un calduros si sincer
La multi ani!

mariperijoc spunea...

Multumesc Steliana,multa sanatate si liniste sufleteasca si toata dragostea mea...La fel si lui Lili...stiu ca astazi se gandeste la mine...

Narcisa spunea...

La multi ani ingerul meu,D-zeu sa vegheze asupra ta si sa-ti intoarca inzecit tot binele ce ni-l faci noua zilnic...te iubesc mult si imi pare rau ca nu sunt langa tine azi...

NUTI spunea...

LA MULTI ANI!MULTA SANATATE ,FERICIRE SI IUBIRE!!DUMNEZEU SA-TI AJUTE IN TOATE SI DE ACOLO DE SUS..ANDREI SI VALI SA-TI TRIMITA RAZE CALDE DE LUMINA SI DRAGOSTEA LOR SA O PERCEPI ASTAZI SI MAINE SI MEREU...
TE IMBRATISEZ SI TE PUP ,NUTI.

rodica spunea...

Draga mea iti doresc si eu din tot sufletul un calduros si sincer LA MULTI ANI.
Dumnezeu sa-ti dea multa sanatate, putere, liniste si pace sufleteasca ori de cate ori ai nevoie, sa-ti dea multe bucurii.
Ingerii tai dragi iti vor fi mereu aproape, vei simti dragostea si mangaierea lor...
Te imbratisez cu mult drag.

mariperijoc spunea...

Va imbratisez si eu pe toate!Astazi am primit atata atentie din partea voastra incat ma simt fericita si onorata.Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca v-am cunoscut!

Corina spunea...

Am intrat tarziu pe blog, scuzele de rigoare.,,La multi ani Mari''!Esti una dintre fiintele care mi-au intrat adanc in suflet.Si acolo vei ramane...