10 noiembrie 2011

La multi ani,Andreea!

10 comentarii:

mariperijoc spunea...

La multi ani fericiti Andreea!Astazi familia ta de aici iti este alaturi.Te imbratisam si iti dorim multa liniste sufleteasca draga mea!

Steliana spunea...

Astazi esti in mijlocul nostru a celor care iti vor fi alaturi mereu si trebuie sa ai incredere
ca ei iti sunt tovarasi de drum.
Sanatate ,pace in cuget si simtire, bucurii si multi cati mai multi ani de acum incolo.
LA MULTI ANI!

NUTI spunea...

La multi ani ,Andreea!Sa ai parte de tot ce-i frumos pe lumea asta ,iar razele soarelui sa-ti aduca din cer caldura ,iubire si alinare !!

Lili spunea...

La multi ani Andreea!Sa fii binecuvantata cu sanatate si liniste sufleteasca,iar prietenii sa-ti fie mereu aproape!te imbratisez!

Andreea spunea...

Va multumesc foarte mult dragele mele pentru surpriza si pentru cuvintele deosebite! Liniste in suflet va doresc si voua!

Narcisa spunea...

La multi ani spun si eu cu intarzaiere...te imbratisez si te pup.

Mirel Serban spunea...

Andreea, văd că din nou am cam rămas ultimul, dar doresc totuşi a-ţi spune şi eu ceva cu ocazia zilei tale de naştere.
Aş dori mai ales acum cu această aniversare să pot a-ţi oferi cadou o mângâiere, să-ţi spun că totul va fi bine, dar din păcate nu am soluţii pentru toate problemele din viaţa ta, pentru îndoielile şi temerile tale şi mai ales pentru dorurile tale, dar te pot asculta şi împreună putem căuta răspunsuri, care poate n-or să vie ... la întrebări pe care poate nu le-am pus.
La Mulţi Ani Andreea !

Andreea spunea...

Multumesc Narcisa, multumesc Mirel! Cuvintele voastre sunt sursa de energie si alinare. Va multumesc!

Corina spunea...

La multi ani Andreea!

Andreea spunea...

Multumesc Corina!