14 noiembrie 2011

Casa pustie

Azi casa iti pare pustie
Tacerea a pus stapanire in ea.
Senzatia este stranie
Si te invaluie cu mantia sa.

Pe-a tale buze apare al meu nume,
Ma strigi si astepti sa-ti raspund.
Iubito,sunt chiar langa tine,
Raspund cu drag la tine in gand.

In brate strangi o fotografie
In care al meu chip ,sa-ti zambeasca ar vrea.
Cat mi-as dori ca-ntr-e noi sa nu fie
O rama,spre-a ne separa…

Te rog nu mai plange, sunt langa tine!
Duios peste plete acum te mangai,
Stiu ca ma simti,uita-te bine
Si linistita ramai!

9 comentarii:

NUTI spunea...

A nu stiu cata oara ,gandurile noastre se suprapun,numai ca ale tale au rima si le exprimi frumos prin versuri.O zi frumoasa,senina si linistita!Va pup si va imbratisez!

Steliana spunea...

Casa ta nu este pustie ,e plina de clinchetul zglobiu al fetelor tale,e sub atentia nevazuta si putin simtita a INGERULUI TAU VALI.
Stiu ca prezenta lui fizica iti lipseste si se simte in ceea ce tu
spui in poezia ta.
Departe de casa ta dar cu ganduri sincere si frumoase ne ai pe noi cele pe care cu atata dragoste si devotament ne-ai reunit pe blogul tau.

Narcisa spunea...

Voi spune ca la scoala...idem dna.Steliana,sa nu te simti singura,ai 2 printese acasa care iti vor aminti mereu dragostea dintre tine si Vali,ne ai pe noi,nu putem fi mereu impreuna asa cum ne-am dori...sa ne bem cafeluta dimineata toate si sa ne dam putere pt ziua ce va urma,dar suntem aici...acasa...si casuta asta nu este pustie...da?stiu ca nimeni si nimic nu-l poate inlocui pe Vali,dar el este langa tine si nu-i place sa te vada trista,pup ingerul meu.

Corina spunea...

Da Mari, este adevarat! Casuta ta nu e goala...ai fetitele, ai parintii, fratele, si pe noi!te pup

Lili spunea...

Dureros de frumoasa aceasta poezie Mrilena!! Prin ea,transmiti starea ta sufleteasca din aceste zile cand amintirile si dorul nestins de Vali,sunt mai vii ca oricand...Stiu ca ti-e greu, dar... hai,vino...da mana si impreuna(toate cele de aici) ,strans lipite(virtual)una de alta sa mergem mai departe!...Te imbratisez cu multa caldura si-ti trimit sarutul parintesc!

Narcisa spunea...

Vreau sa va spun ca Mari are iar probleme cu calculatorul,va lipsi cateva zile,va imbratiseaza pe toti si va pupa,la fel si eu.

Corina spunea...

Mersi Narcisa, mi-ai luat-o inainte!Asta vroiam sa scriu si eu , despre Mari.Va sarut pe toate!

masajerotic Braila spunea...

frumoasa poezie...

rochii de ocazie din Romania spunea...

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!